Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 3199 ggr
soldansare
2009-10-15 20:19

HEMMA!!!!Norsk Skogkatthona bortspr i Piteå.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fina grå/vita Brida, smet ut en sen kväll den 27/8-09 från Ankarskatavägen 18 i Piteå.

Hon är grå med vitt kring nos, bröst, tassar, bakben, en grå fläck precis under hakan är ett kännetecken, chipmärkt, tillgiven och nyfiken.Drygt 1 år gammal. Lite långhårig, lång svans. Normalstor, slank och reslig, vacker profil.

Annons med bilder finns på Blocket,

Hittelön 500 kr.

Ring, smsa:070/6398119 eller maila: soldansare@live.se

Åsa B.

Annons:
Hawknestgrove
2009-10-16 21:13
#1

Här är ännu fler tips

Så håller vi tummar och tassar

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

soldansare
2009-10-17 00:26
#2

Tack Gunilla, själv känner jag mej uppgiven efter allt letande och lappande och annonserande utan resultat i snart 2 månader, men har ju läst här solskenshistoruer om katter som kommit tillbaka efter lång tid så jag ska försöka att inte förlora hoppet.

Tycker bara så synd om kissen, det är ett hårt och farligt licv hon lever om hon fortfarande är vid liv och jag känner mej så orolig för vad som kanske redan har hänt eller kan hända.

Det börjar frysa på nu så snart finns inte vatten att tillgå i naturen och vintern är nära./Åsa

Hawknestgrove
2009-10-20 01:40
#3

ett tips, höj hittelönen kan få fler att börja leta och skriv ut märkningen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

soldansare
2009-10-22 13:06
#4

Tack för tipset, men hon är ju chipmärkt och då syns hon ju i registret vid koll så det är väl inte så stor ide att skriva ut numret då?

Debattia
2009-10-30 00:47
#5

Puttar !

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

soldansare
2009-11-13 20:53
#6

Hej!

Idag fredag den 13 fick jag tillbaka min fina katt Brida, hel och hållen vid gott skick efter 2,5 mån bortavaro.

Hon hade sökt sej till ett hus och de tog hand om henne för 2 dar sedan, Hittade sedan min annons på Lokus och ringde. Glädjen är stor och jag kan knappt fatta att jag haft sån tur att jag fått tillbaka henne vid liv!

Mvh/Åsa

Annons:
Hawknestgrove
2009-11-16 18:02
#7

hurrra!!!!!!!! Då får vi skriva HEmma i denna rubrik!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

anebit
2009-11-16 20:43
#8

Men så underbart!   GRATTIS!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Upp till toppen
Annons: