Annons:
Etikett03-hemma
Läst 6837 ggr
Mison
2009-10-15 16:15

"LÖST"Upphittad i Arboga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna gosiga katt omhändertogs av min gubbe igårkväll.. Den sprang nere vid verkstaden där dom håller till, och det är inget ställe där katter brukar ränna omkring..

Hon, för jag tror det är en hon, var "på dom" hela tiden, och sökte gos och kel.. Välgödd och fin i pälsen, så den har nog bara förvirrat sig lite grann..

Misse är öronmärkt, men när jag slår i KKS´s register, finns samma nummer registrerat 2 gånger, bägge utan namn och adress, och när jag ringer, är samtliga personer där på kurs idag… Så jag får ringa i morgon…

Hon har det i alla fall bra här tills vidare.. Jag har jätteförhoppningar om att jag får tag på ägaren i morgon, men jag skickar ut här ändå så länge. Jag har också annonserat lokalt här…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Annons:
Hawknestgrove
2009-10-16 21:17
#1

Åh hur går det för den lilla fina? Du menar väl SKK… HAr du hört något i dag?  KAn hon inte få vara på verksartn så länge? Polisanmält?  LAppar? fler tips här…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mison
2009-10-16 22:50
#2

Jag kan meddela, att Flisan fick skjuts av mig hem idag… Så nu är hon hemma igen…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

anebit
2009-10-17 16:31
#3

Toppenjobbat Mison!

Bodde Flisan i närheten?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Mison
2009-10-17 16:36
#4

hon hade inte traskat längre än 1,5 km, men åt helt ologiskt håll. där hon bor, finns åkrar och skog så långt ögat når, men hon hade istället vandrat rakt igenom samhället… genom bostadsområde, vägar, och värst av allt järnvägen…. Ner till industriområdet… en riktig liten buse med andra ord… men nu vet vi vart hon hör hemma ifall hon kommer tillbaka och hälsar på fler gånger…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Hawknestgrove
2009-10-20 01:39
#5

MEn sån solskenshistoria1 lilla Flisan…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: