Annons:
Etikett093-borås
Läst 4820 ggr
challo
2009-11-05 17:43

ORANGERANDIG KATT SEDD I BORÅS

En orangerandig katt funnen i en trappuppgång vid Hässletorg i Borås, tidig morgon den 5/11. Den är mkt kelig och har halsband utan uppgifter, ingen örontatuering. Den är ganska smal och verkar hungrig.

Mobilbild finns om någon tror sej sakna denna katten, som kan vara bortsprungen då den verkar hungrig och inte höra hemma där.

Katten är inte omhändertagen men känns som sagt bortsprungen. Så om någon vet en orangerandig katt som saknas i Borås - sprid vidare att den kan ha setts här!

För bild eller mer info maila malin.saxin@gmail.com

Annons:
Hawknestgrove
2009-11-06 00:06
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

grafi
2009-11-06 00:16
#2

Challo,

jag saknar en röd/gul katt,försvann i Borås maj-09, letar med ljus o lykta! har mailat adressen som du skrivit men ej fått svar?!

mv

Grafi

Hawknestgrove
2009-11-06 00:23
#3

Åh hoppas att dett kan var Gaston!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

anebit
2009-11-06 00:53
#4

Hoppas på återförening här.

Kan det vara Gaston tro?  Håller tummarna!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

grafi
2009-11-06 14:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

…fortsättning följer, har fått en snabbt tagen mobilbild(uppifrån) på en välgödd katt? är det min lille älskling så har han bott hoss någon el blivit matadGlad, det vore ju toppen!

För inte kan han se ut så, om man varit ute sedan i maj?! hursomhelst så har vi mailkontakt, och jag hoppas på att dom kan ta in honom, så jag kan komma och titta. Har faktiskt varit i det området och kallat på honom tidigare, ifrån ett tips i somras…då kom det dock inte fram någon röd katt…två andra följde mig nyfiket, men inte han…

Hawknestgrove
2009-11-06 15:58
#6

Åh kan det vara din Gaston? eller är det Puff detta?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
grafi
2009-11-06 18:39
#7

…nej Puff har ju hittat hem! Glad

anebit
2009-11-07 01:44
#8

Spännande!  Väntar på uppdatering.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

grafi
2009-11-08 10:50
#9

Har varit o tittat, men då fanns ingen katt…

satte även upp efterlysningar där rutomkring. Tjejen som såg honom berättade att han hade halsband som såg ut på ett visst sätt, visserligen hade Gaston på sig ett halsband vid försvinnandet, m det lär inte vara kvar. Plus att detta såg annorlunda ut.

Min tanke var att någon kanske ger han mat/har honom hemma, och därmed satt på ett halsband…långsökt?!…önsketänkande?!…

anebit
2009-11-08 12:00
#10

Man måste ha hoppet kvar!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
2009-11-08 18:56
#11

ja ge inte upp!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: