Annons:
Etikett045-helsingborg
Läst 8633 ggr
Debattia
2009-11-15 22:45

Upphittad svart kattherre. Helsingborg.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som saknar denna katt? Svart med vitt på halsen ,bara litegrand så där under hakan. Kan vara mellan 4-6 år.Okastrerad ,ej öronmärkt. Heltam. Har hittats i Rydebäck utanför Helsingborg.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Hawknestgrove
2009-11-16 17:54
#1

Åh putt för denna fina kisse!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
2009-11-18 11:33
#2

Puttar !

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

eva-lina
2010-01-03 03:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

hoppas denna fina kisse hittar sitt hem ock jag önskar prins-emil kommer tillbaka till mig för just nu är det så tomt att det ekar inne i lägenheten upplever jag soffan där han brukar ligga är tom saknar hans trampade ock kurrade.från eva-linaGråter

Debattia
2010-01-06 22:36
#4

Tror tyvärr inte någon saknar den vackra kattpojken ,jag ska kastrera honom och söka nytt hem till han nu.

Hoppas du får tillbaks din skönhet också Eva-lina.Förstår det måste vara hemskt tomt och ovisst.. Har du gjort allt som behöver göras för att hitta honom?

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Nordann
2010-01-06 23:25
#5

Så trist.Jag gör samma med Lilla Gubben här snart också,kastrerar och märker och skaffar nytt hem.Sätter in annons i lokalpressen en sista gång i slutet av januari sedan blir det dags.De är väldigt lika varandra,dessa två.

Hawknestgrove
2010-01-06 23:39
#6

Puss på era fina pojkar…. Lycka till!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
eva-lina
2010-01-07 04:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

tack för dina finna ord om min pris-emil ock jag har gort allt som jag kan göra han är polisanmäld har även kontaktat kennelklubben satt upp lappar frågat omgivningen då vi har en affär ihallonbergen som konsum har satt upp en lapp på anslagstavlan  men givitvis så kommer jag forsätta att söka vidare.från eva-lina.

Hawknestgrove
2010-01-11 18:36
#8

Då puttar jag upp för pojkarna!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
2010-01-16 01:03
#9

Jag puttar också.Men tror nu helt klart på att den svarta kattpojken som sökt sig till mig inte har någon som letar efter honom….Har hört mig för och kollat här och där och överallt…

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
2010-02-25 00:46
#10

Oj… ja då får du nog betrakta honom som din lille skyddsling nu…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: