Annons:
Etikett03-hemma
Läst 4348 ggr
Casjmaen
2009-11-29 17:28

"HEMMA"Försvunnen honkatt i Täby

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår Matilda som är en chokladmaskad birmakatt försvann från Puckvägen 10 i Ella Gård, Täby vid 6 tiden på morgonen den 25 november 2009. Matilda har inget halsband då hon är en innekatt men hon är chipmärkt. Om du ser eller har sett henne vänligen kontakta oss på 08-7585852 eller våra mobiler 0709-774733, 0706-663541. Hittelön utlovas.

Annons:
Hawknestgrove
2009-12-01 00:41
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Casjmaen
2009-12-02 19:26
#2

Tack för råden. Matilda är tillbaka, vi är överlyckliga. Vi hade lagt lappar i 75 st brevlådor i villaområdet där vi bor förutom alla lappar vi hade satt upp på stolpar och liknande. Som tur är finns det människor som bryr sig. Först ringde en dam på måndagen och talade om att Matilda hade suttit på hennes tomt på fredagen. Min man hade gått där och ropat varje dag men inte sett henne. Sedan ringde en familj på tisdagen och berättade att Matilda var på deras tomt bara några hus ifrån där hon hade varit på fredagen, och min man kunde springa dit och fånga henne. Hon hade varit ca 200 meter från vårt hus utan att hitta hem. När hon kom hem satte hon i sig 2 burkar Mousse och massor av torrfoder. Hon har tappat 4 hg i vikt under veckan som hon har varit borta så hon kan inte ha ätit något alls. Nu ligger hon i kattställningen och sover och vi går och pussar på henne så ofta vi kan. Jag hoppas att hon fick sig en tankeställare så hon inte rymmer någon mer gång för hon vet nu att livet på utsidan inte är så roligt. Margaretha

marieborg
2009-12-02 19:53
#3

Å så skönt att hon kommit hem!  Jag hoppas oxå hon fick sig en tankeställare Flört

anebit
2009-12-06 11:54
#4

Så underbart att kissen är hemme igen.  Skrattande

Jaaaa tänk om dom kunde lära sig en läxa att det är skönare hemme med mat och värme och gos.

Skriver Hemma i rubriken.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
2009-12-06 20:32
#5

skönt med såna hiostorier!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: