Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 10188 ggr
Skrutt
2009-12-23 23:47

Är din katt borta?

Jag vet hur hemskt det är när katten är försvunnen så på min blogg www.kattfamiljen.se har ni ni möjlighet att annonsera gratis efter er bortsprungna katt eller efter ägare till en upphittad katt.

Jag kommer göra ett blogginlägg för att uppmärksamma nya annonser.

Jag försöker även genom min blogg höja katten status, skriver mycket om hemlösa katter, katthem och om hur underbar katten är som familjemedlem m.m Ta hand om era katter och hjälp dom utan mattar och hussar!

God jul Glad

Annons:
Skrutt
2009-12-24 00:04
#1

Ps. GLÖM INTE att skriva kontakt uppgifter i annonsen och skicka gärna bild om ni har. Skicka annonsen till heidi@kattfamiljen.se

MiniAndMe
2009-12-24 15:30
#2

åh så bra, jag ska det efter min lilla katt! <33 tur att det finns hjälpsamma människor som dej tex <3

ps. god jul!

Skrutt
2009-12-25 12:29
#3

#2

Du är välkommen att maila mig din annons Glad

heidi@kattfamiljen.se

Klart jag hjälper till, vet hur det känns. När jag var liten så försvann min katt och vi hittade honom överkörd sen Gråter Så jag känner mig väldigt engagerad i sånt här och blir jätteglad om en liten katt kan hitta hem igen!

God jul på dig med!

Skrutt
2009-12-31 04:00
#4

putt

eva-lina
2009-12-31 13:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

det är nu två månader sen min kär älskade prins-emil försvann han var 11år ock innekatt jag vet inte om han är stulen eller påkörd har svårt att tänka att han skulle gå ute ikylan utan att jag skulle höra honom för att var välldigt pratsam ock högljud när han ville men tror mer på att någon fastnade för en krittvit öronmärkt kastrerad katt att ha som sin egen denna eller dom som gorde detta tänker inte att det finns en mäniska som saknar så det gör ont  hela julen ock allt är nu förstört jag hade bara honom han var mitt allt gråter mycket sitter uppe på nätterna .hans idnumer är p194 färg vit kastrerad försvan den 20/11-09 ihallonbergen tillhör sundbyberg .

Skrutt
2009-12-31 16:05
#6

# 5 Din annons kommer upp snart hos mig men jag behöver någon slags kontakt uppgifter mail elr tele nr. Det bästa är om du mailar din annons till mig och kontaktuppgifterna. heidi@kattfamiljen.se är adressen. En massa styrke kramar till dig! Hoppas verkligen du får tillbaka honom.

Annons:
Hawknestgrove
2009-12-31 21:09
#7

putt!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
2010-01-01 14:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

min kära älskade prins-emil försvann den  20/11 -09 jag har hör att det finns mäniskor som kan ta in en katt ock behålla den som sin egen då min katt var en inne katt kastrerad ock öron märkt så skulle det inte vara så svårt att ringa polisen eller kenelklubben där han uppgifter finns även mitt telefon numer jag anser att det är tortyr att utsätta andra för detta medvetet för hella julen blev förstörd för mig som är ensam hadde bara min älskade katt.från eva-lina.

Skrutt
2010-01-01 20:19
#9

# 8

Men skulle dun ändå kunna skicka ditt nummer till mig så folk kan ringa ifall dom bara skulle se katten och inte hinner titta i örat?

Annars kan jag inte sätta upp annonsen om det inte finns kontaktuppgifter.

Skrutt
2010-01-01 20:26
#10

# 9

Såg nu att du mailat mig Glad annonsen kommer upp ikväll!

Usch jag tycker så synd om dig. Jag förstår vad du går igenom. Massa styrkekramar igen!

Skrutt
2010-01-01 20:26
#11

# 9

Såg nu att du mailat mig Glad annonsen kommer upp ikväll!

Usch jag tycker så synd om dig. Jag förstår vad du går igenom. Massa styrkekramar igen!

Upp till toppen
Annons: