Annons:
Etikett13-värmlands-län
Läst 5457 ggr
necilia
2009-12-27 22:31

Älskad katt borta i klässbolstrakterna i värmland!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har aldrig varit inne här förut, men skrev om min stackars bortsprungna katt i övernaturligt i fokus och frågade mediumen där,men har inte fått nåt svar än. Men en tjej tipsade mig om denna sidan.

Det är nämligen så att min underbara katt Théa försvann på julaftonskvällen (av alla kvällar), och trots att vi varit runt o kikat under vartenda uthus i HELA bygden där vi bor, och pulsat i snön fram tills kvällen nu, så kan vi inte hitta henne. Vill bara veta vad som hänt,hatar ovissheten. Det är ingen mer än min samb som tar mig på allvar heller. För eftersom det "bara" är en katt så tycker man att jag ska sitta still o vänta tills hon kommer hem… eller inte kommer hem!

Skickar med en bild på henne. Jag bor ca 4 mil utanför Arvika, bortanför ett ställe som heter klässbol. Théa är svart och vit,och man kan inte mista sig då hon har en svart fläck på vänster sida av nosen också…

Och en sak till. Jag vet att katter kan göra så här,men inte minThéa. hon är för mammasjuk. Ska jag ut o gå så ska hon med, det är bara så. Och hon har i 6 år alltid kommit när jag ropat på henne, så nåt måste ha hänt…

Blev ett långt inlägg,men lika bra o skriva med allt! Jag ger inte upp. Hon är en familjemedlem,och jag önskar att alla katter kunde vara så älskade som vår Thea är…./var….

/Necilia

Annons:
Hawknestgrove
2009-12-29 01:50
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Swenglunds
2013-07-06 23:03
#2

Vet att denna tråd är några år gammal. Men nyfiken, hur gick det fann du din lilla Thea ? 
Våran lilla katt är lika mammig o pappig och försvunnit och det är märkligt för vi tror inte han försvunnit frivilligt.

Carpe Diem

Hawknestgrove
2013-07-09 20:04
#3

ja alltid intressant att se vad som har hänt

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: