Annons:
Etikett10-jönköpings-län
Läst 13408 ggr
Starfall
3/1/10, 12:26 PM

ÄNGLAKATT Vetlanda Bortsprungen svart hankatt,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt Sotis försvann för ca 2 veckor sedan. Han är en katt som är van vid att gå ut och in som han vill och trivs inte med att vara enbart inomhus. Sotis är en kastrerad hankatt på 6 år. Han blev kastrerad innan könsmognaden så han har aldrig varit ute och sprungit efter honkatter, det kan man alltså räkna bort som möjlighet i det här fallet. Sotis är en mycket kelig kille som inte brukar vara hemifrån några längre stunder. Detta gör mig mycket orolig Gråter

När Sotis försvann bar han ett Svart/rosa halsband med en "sak" där mit namn och telefonnummer står.

Har någon sett Sotis?
Vänligen hör av er till mig via pm här på iFokus. (Vill inte skriva mitt telefonnummer då jag har erfarenhet av att få konstiga samtal efter att ha skrivit mitt nummer på nätet.)

Mvh
Caroline

Annons:
Hawknestgrove
3/1/10, 7:31 PM
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lööv
11/26/11, 10:39 AM
#2

Det finns en katt som liknar din på blocket Jönköpings län i Ödestuge. Ta enkoll och få kanske hem din katt djurvän Vetlanda.

Hawknestgrove
11/27/11, 5:13 PM
#3

Hur går det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
11/27/11, 5:14 PM
#4

Hur går det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
11/27/11, 5:14 PM
#5

Hur går det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Starfall
11/28/11, 1:33 PM
#6

Hej!

Jag vill be om ursäkt över att jag glömt bort denna tråd.. Sotir är återfunnen med tyvärr inte vid liv. Av någon okänd anledning hade han krupit under vårat hus och somnat in. Jag lär väl aldrig få veta vad som hände Sotis, allt jag kan hoppas på är att, vad som än hände, att det gick fort och att han slapp lida. Älskade Sotis.. Gråter

Tråden kan låsas.

Mvh
Caroline

Annons:
Hawknestgrove
12/5/11, 11:34 AM
#7

Ok, tack för att vi fick veta….Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: