Annons:
Etikett03-hemma
Läst 5624 ggr
varesnuttan
3/17/10, 5:55 PM

*Hemma*Brun bondkatt bortsprungen i Vällingby

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Min älskade bondkatt Snuttan har inte kommit hem sedan den 13 mars 2010. Hela familjen börjar nu bli riktigt orolig för henne och vi undrar vart hon kan ha tagit vägen, för så här länge brukar hon inte vara borta.

Vi bor i Nälsta utanför Vällingby.

Snuttan är en hona, 10 år gammal. Hon är randig och lite spräcklig i brun, orange, ljusbrun och mörkare brun. Hon har en orange fläck i pannan och hon har ett lila halsband med hylsa, där information om adress och telefonnummer finns. Hon är normalt sett väldigt social, busig och kelig.

Om du eller någon du känner har sett henne, SNÄLLA hör av dig! Ring eller smsa mig dygnet runt på 076-882 31 14 och hjälp mig hitta min älskade kisse!

Tack på förhand för hjälpen

Annons:
essut50
3/17/10, 6:06 PM
#1

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

varesnuttan
3/17/10, 8:01 PM
#2

Det hade jag gjort när jag skrev inlägget och gjort en stor del av vad som står där. Vad jag inte kunde göra var dock att leta i min grannes garage, det blev möjligt först nu i eftermiddag. Och där var hon! Förutom att hon är lite hungrigare och keligare än vanligt så mår hon utmärkt :) Men jag vill ändå passa på att tacka, det är ju fantastiskt att en sån här sida finns! Och jag är väldigt glad att min historia blev en solskenshistoria.. :)

kattassen
3/17/10, 10:58 PM
#3

Vad härligt att hon är hemma! Jag ändrar i rubriken.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

helmob
3/17/10, 11:57 PM
#4

Grattis till återföreningen Glad vad glad jag blir när en katt hittar hem. Då håller jag mitt eget hopp uppe för att Totte ska komma tillbaka.

/Helene

essut50
3/18/10, 12:13 AM
#5

Vilken lycka att Snuttan är hemma.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
3/18/10, 10:04 PM
#6

ÄR hon kastrerad? Om inte, så är det nog bäst att göra det… Hon kan ha varit och haft skoj…….Skönt att hon kom tillrätta

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: