Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 6901 ggr
eva-lina
2010-03-15 12:12

om prins-emil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur kan det vara så tyst om denna katt inte ett spår det har gått snart 5månader ock sundbyberg är inte en stor stad tycker att någon skulle veta något om kattkillen då han är krittvit även idmärkt kastrerad även van innekatt har någon stulit honom medvetet önskar jag såna personer får tillbaka sitt egna elak het en dag men det kan vara att han var dålig så han har krupit undan nu när snön börjar smälta bort  så ska jag leta under buskar ,granar .ödehus .o.s.v. från eva lina

Annons:
Alexej
2010-03-15 14:38
#1

Ger inte upp! Just för att han är id-märkt finns det en chans!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

helmob
2010-03-15 15:26
#2

Jag lider verkligen med dej, jag har precis samma frågeställning när det gäller vår Totte som försvann för 3 veckor sedan. Han är också ID märkt och kastrerad. Dessutom har en till katt försvunnit i vårt område 5 dagar innan Totte försvann. Någon måste sett eller hört något kan man tycka … Hoppas verkligen att våra katter dyker upp igen.

Håller alla tummar och tår

eva-lina
2010-03-16 02:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

ja det vore det bästa som som kunnde hända  det konstiga är att två rödvita katter är upphittade i sundbyberg som var inte id märkta ock okastrerade för en månad senläste jag på åkeshovs kattstall när jag letade efter prins-emil så jag undrar så vad min lille kille håller hus ock du måste känna desamma som jag vi får hoppas att din totte ock min prins-emil kommer hem till oss en dag så jagönskar dig helmob lycka till från eva-lina.Oskyldig

Hawknestgrove
2010-03-17 00:57
#4

ja, jag är så ledsen för er skull. Ni får  höra er för på katthemmen och hos polisen och jag repeterar lilla komihåglistan en gång till…

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
2010-03-20 21:41
#5

Hoppas verkligen dom dyker upp någonstans eller att någon som tagit hand om dem hör av sig….

Det är heller inte säkert alla tänker på att kolla ifall dom är id-märkta.Tyvärr…

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

helmob
2010-03-21 00:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Puffar för Prin-Emil, hoppas du hittat hem.

Tottes matte, helmob

Annons:
Hawknestgrove
2010-03-21 15:53
#7

Putt för  de små vilsna missarna!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: