Annons:
Etikett20-gävleborgs-län
Läst 6583 ggr
Ankie
4/6/10, 3:21 PM

Uphhittad hona i Borka, Enånger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kopierar nu det som står på blocket, jag har skrivit till annonsören att jag skulle göra det:

I Borka i Enånger har vi hittat en långhårig katthona , brunmaskad med gråamarkeringar i ansikte , ev tabby , väldigt tovig o smutsig med spänd buk ,hon kan ev vara med kattungar väldigt tillgiven och snäll. honan längtar efter sitt hem , vart det nu kan vara ? eller efter någon annan som vill ta sig an denna dam , annars avlivas hon ;-( vi har ännu inte lyckats få någon som kan ta hand om henne, fullt på alla katthem…

Annons:
Ankie
4/6/10, 3:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

ett till kort

Ankie
4/6/10, 3:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

ett till

Ankie
4/6/10, 3:25 PM
#3

det står inget telenummer i annonsen men katten finns under efterlysningar på blocket Gävleborg, ni kan gå in där å maila annonsören om ni tror att det är er katt eller om ni kan hjälpa denna misse

Hawknestgrove
4/6/10, 7:17 PM
#4

Åh putt för denna vackra tjej!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ankie
4/6/10, 7:20 PM
#5

ja visst är hon vacker :), hoppas så någon kan hjälpa henne att leva vidare

Mari
4/9/10, 9:13 PM
#6

Skulle inte denne misse få en plats på ett katthem? Eller blev det inget av med det?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Hawknestgrove
4/11/10, 10:49 PM
#7

ja hur gick det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ankie
5/23/10, 6:49 PM
#8

ja du jag vet inte hur det gick, sist skulle de försöka fånga henne men det hade ju inte gått men jag tror att hon är på Hudiksvalls katthem nu, har för mig att jag sett en bild på denna skönhet där under upphittade så då borde de ju ha fått in henne om hon inte ligger där ändå då förstås….

Hawknestgrove
5/25/10, 4:37 PM
#9

hoppas hon fått ett hem , eller att hennes ägare har  hittat henne….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: