Annons:
Etikett141-örebro
Läst 9260 ggr
Carlzone
5/5/10, 7:29 PM

Svartvit katt

Hej allihopa i måndags råkade jag och min kille köra på en svartvit katt när vi körde av motorvägen till oxhagen. Såg den exakt när det small:( Katten sprang iväg mot oxhagen men vi letade läge efter den och har fortfarande inte hittat. Vi är jätte oroliga för katten och självklart hur ägaren mår när inte katten kommer hem. Har kontaktat några sidor nu vad mer kan jag göra? vill göra allt för att se hur det är med katten och lever den inte vill jag självklart kontakta ägaren. Min egen katt vart påkörd i december och lämnades vid vägen levande men väldigt skadad så jag fick avliva han:( Jag är på besök hos min mamma annars bor jag i skåne

Annons:
Debattia
5/8/10, 11:02 PM
#1

Det kan tyvärr också vara så att det var en hemlös kissemiss. Hoppas inte den ligger någonstans och lider bara???Låter som du har gjort en hel del för lilla kissekatten.Har ni möjlighet åka dit och titta en gång till ?Vet inte om det är något bra tips men det enda jag kan komma på ???

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
5/11/10, 2:20 PM
#2

Tog du kontakt med polisen? Det är ju det första man ska göra……och märka ut platsen. Ja visst, du är inte skyldig till det, men  man gör  det ändå…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
5/12/10, 11:44 PM
#3

Ingen som har sett den ???

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Carlzone
5/19/10, 12:22 AM
#4

Polisen bryr sig inte när man ringer och säger att det är angående en katt. Jag kan tyvärr inte åka tillbaka och kolla då jag bor 48 mil därifrån men min mamma åker där varje dag och bor i det området och hon har inte sett något=(

Hawknestgrove
5/21/10, 7:04 PM
#5

jag vet… MEn de är skyldiga att ta upp din anmälan och hålla den!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: