Annons:
Etikett122-linköping
Läst 6010 ggr
SamanthaJones
2010-06-09 22:44

Perser upphittad i Linköping!

Det kom in en dam med en blå perserpojke till mitt jobb (veterinärstation) idag, han har suttit utanför hennes port ett par dagar och skrikit och troligen gått bort sig, han ser ut att vara ett par år gammal och är blå med bärnstensögon. Han är faktiskt riktigt fin!=)

Han är inte chippad eller märkt vad vi kunde hitta.

Han hittades i Tannefors, Linköping och upphittaren tar hand om honom tills ägaren hittas.

Om någon känner igen beskrivningen och vet någon som har en katt i detta område eller kanske har sålt katt till någon runt linköping så ring Sofia på 0761683973 så förmedlar jag vidare!

Tack!

Vänligen

Sofia

 

Medarbetare på brukshundar

Annons:
Hawknestgrove
2010-06-10 01:14
#1

Ok  här är massa tips som du kan ta till dig. POCh bild hjälper väldigt! Ta listan här och skriv ut och bocka av!

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

SamanthaJones
2010-06-10 10:54
#2

Nu är det ju inte jag som har katten utan de som tog med den in till jobbet och de är redan på g med att sätta upp lappar och liknande. Jag har ingen bild på katten men en blå perser är detr inte så vanligt att man ser ute och har man då blivit av med sin egen så kan man nog vara 100 även utan bild. ;)

Vänligen

Sofia

 

Medarbetare på brukshundar

Hawknestgrove
2010-06-11 00:47
#3

jo, men många folk vet inte  vad en perser är…. För dem är alla långhåriga katter SkogS katter (just det) eller angorakatter……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Forest]
2011-07-15 20:38
#4

Hur har det gått med killen? Har hanns ägare hört av sig?

Hawknestgrove
2011-07-17 11:01
#5

undrar jag med….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: