Annons:
Etikett03-hemma
Läst 5616 ggr
Ninakatrine
7/7/10, 2:02 AM

HEMMA!!!!!!!tarzan är borta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade Tarzan försvann 29/6 från västertorp i Hägersten, han är id märkt med tatuering i örat 64UK, är korthårig viltfärgad 8 årig kastrerad ganska stor hankatt. Har aldrig varit borta en max 1 dygn förut! Jag reste bort på måndagen 28.e juni till 5é juli så kan bero på det men han bodde kvar i lägenheten med min kille så inget nytt område eller så. Man oroar sig så att det hänt något! Kan inte sova ordentligt innan jag hittar honom! Har satt upp lappar och letat och letat och kallat på honom. Kanske någon här som bor i området som sett honom? Borde man ringa katt sjukhus eller ringer dem om katten är id märkt?

mvh Nina

Annons:
Hawknestgrove
7/9/10, 2:39 AM
#1

Oj, lille vännen!

HÄr  har du fler tips!!!

Bland annat  ringa veter, polis, kattehem i närheten.

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ninakatrine
7/16/10, 12:20 AM
#2

Tack Gunilla att angagerade mäniskor som du finns! Tarzan hittades idag!! Jag är så glad =D =D hittade han på min gamla adress där jag letat 4 gånger redan! Tänk va dem hittar bra! Undra varför de gör så ibland och går till gamla adressen… Ha en skön sommar!

mvh Nina och Tarzan

Hawknestgrove
7/16/10, 10:14 PM
#3

Åh sån lycka! Mitt tips är att du håller honom inne nu, tills han verkligen vet, att detta är mitt hem. sen gå ut med honom efter 14 dagar i sällskap! Tacvka inte mig1 Tacka Alexej för att den här sajten finns, för den har tydligen ett stort värde! Nu får jag skirva hemma i rubriken igen…. jippie!!!!Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: