Annons:
Etikett042-malmö
Läst 6772 ggr
octavio
7/3/10, 4:31 AM

Min lille Bubbis är borta !

Hej, för knappt en månad sen så flyttade jag och min familj till hus i malmö, vi har 3 inne katter som aldrig varit utomhus.
Vi låter dom gå ut mitt på dan och dom håller sig runt huset och törs inte gå längre. Under natten så får dom stanna inne.
Dom kommer in när de ska äta sen sticker dom ut igen, men när de väl skulle äta som kom inte min lille bubbis..jag tänkte väl att han var ute och busa i buskarna..jag väntade och väntade tills han skulle komma hem men han dök aldrig upp..jag blev lite orolig över att något hade hänt…. och nu har han varit borta i 4 dygn och vi letar överallt och vi kan inte hitta honom :( Onsdagen den 30e Juni så försvann lille Bubbis från Sagoliden 7 i Malmö.

Svart katt med vita spots här och där, om ni vet något, sett något eller något jag kan göra så kommentera gärna :-)

Annons:
essut50
7/3/10, 11:39 PM
#1

Ring polisen, sätt upp lappar överallt.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
7/5/10, 4:12 PM
#2

Tyvärr sånt som händer när man släpper ut tror att de kommer hem. Var han kastrerad? Då är chansen större att han ine går så långt. IDmärkt?

här har du fler tips…

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

annebeate
7/11/10, 4:26 PM
#3

Har han kommit till rätta?

Annars som någon skrev, många lappar i området helst med bild på honom och avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa. Han kan ha sprungit åt olika håll så du behöver täcka ett större område. Han kan ha sprungit  över Bellevuevägen så sätt lappar ner mot Bellevuegårdens centrum.

Jag bor i villaområdet intill och lovar hålla utkik om han inte kommit till rätta.

Hawknestgrove
7/11/10, 9:37 PM
#4

Putt för Bubbis

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: