Annons:
Etikett03-hemma
Läst 6389 ggr
steinich
2010-07-30 01:45

HEMMA!!!!!!Hankatt 2 år Nybro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lille Stellan är borta, en 2-årig hankatt som är röd med vita tassar, och lite vit på nosen. Han är kastrerad och öronmärkt. Han försvann 1/7 från Bränntorp, ca 1 mil norr om Nybro. Han är social och trevlig men kan vara lite försiktig. Han är van vid att vara både ute och inne.

Alla nyheter, vare sig bra eller dåliga, tas emot med varm hand.

Annons:
Engla
2010-08-01 23:38
#1

Jag har pratat med Katthemmet Kompis som ligger i Svalehult, en mil utanför Nybro. Ingen har ringt om att ha velat lämna in honom. Eftersom vi har intagningsstopp har vi heller ingen möjlighet att ta in några nya katter, men om någon skulle hitta honom och ringer oss  så har Maritha på Kompis sparat bilden på honom.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
2010-08-03 01:15
#2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

steinich
2010-08-09 01:54
#3

Tack för era inlägg! Han har tyvärr inte kommit tillrätta än, jag har haft annons inne och ringt polisen och allt jag kan komma på. Har inte haft tillgång till skrivare under semestern, men imorgon ska jag skriva ut och sätta upp lappar också. Börjar kännas lite hopplöst nu :( Saknar min lille kisse.

steinich
2010-08-14 12:41
#4

Upphittad!!! Lycka! Såg en katt springa över vägen ett par km hemifrån. Nu äter han och sover, och blir orolig om jag är mer än 2 m bort. Mager och full av fästingar, men verkar må bra annars!

Engla
2010-08-15 14:34
#5

Underbart att han är hemma igen! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
2010-08-15 20:32
#6

men va kul!!!!då får jag ändra i rubriken!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
anebit
2010-08-17 00:32
#7

Å, så glad jag blir att läsa att du hittat honom.  Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Upp till toppen
Annons: