Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 9480 ggr
eva-lina
2010-08-05 23:15

vit katt kille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fins det någon som bor i i bromma det har setts en vit katt som verkar hemlös där då jag inte äger någon bil eller har någon bekant där så är det svårt att leta varjag kan hitta denna katt jag hoppas att det kan vara min prins -emil har talat med en tjej hon upplyste även om ullsunda vägen längs stråket där det tydligen finns några byggnader om katten håller till där den verkar inte vara vild katt men skygg svårt att närma skickar en bild på min om någon annan hör eller ser nått så är det bara att ringa dessa telefon numer eller väster orsts polisen även kennelklubben i rinkeby då han är idmärkt .från eva behöver all hjälp jag kan få.

Annons:
Hawknestgrove
2010-08-06 01:23
#1

Åh ta kontakt med katthemmen igen och polisen Västerort!!!! Puttar för att du kan få hjälp av folk på ort och ställe!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Jourhemmet
2010-08-06 01:38
#2

Hej eva-lina, jag mejlade dig igår om vita katten som setts vid bromma flyfält. Jag var vid zooaffären som ligger vid flygfältet igår och jag kollade så mycket jag hann.

Hawknestgrove
2010-08-06 01:50
#3

Åh tänka om ni kunde hjälpas åt att se om det är Evalinas kisse!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Katthemsmatten
2010-08-06 12:42
#4

På Sthlms Katthems sida för upphittade katter finns en annons om en vit katt (ingen bild tyvärr) vid Bromma Flygplats. Det finns ett telefonnummer och kontaktperson. Ring och lyssna. PM:a mig om det verkar vara rätt katt så kanske jag kan hjälpa dig att åka dit.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Hawknestgrove
2010-08-06 21:50
#5

men tänk om det kunde ske ett under!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
2010-08-23 00:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

tyvär inget nytt om min prins-emil fick idag svar från en tjej som har upphittat en vit kisse som var skadat imunen den var tydligen sne ock inte inte märkt ock den var krafftigare än min kisse så det är nog inte min det har snart gått 1år på några månader men jag ger inte upp för om han lever så måste han vistas någonstans iallafall .hej då från eva-lina.

Annons:
eva-lina
2010-08-23 00:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

tyvär inget nytt om min prins-emil fick idag svar från en tjej som har upphittat en vit kisse som var skadat imunen den var tydligen sne ock inte inte märkt ock den var krafftigare än min kisse så det är nog inte min det har snart gått 1år på några månader men jag ger inte upp för om han lever så måste han vistas någonstans iallafall .hej då från eva-lina.

Hawknestgrove
2010-08-23 00:30
#8

ja det trolaga är ju, att han förmodligen har blivt  stulen och vi får hoppas på att de är snälla mot honom i så fall!Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
2012-02-01 01:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

prins-emil är fortfarande försvunnen sedan 29/11-2009 ock jag har nytt mobil numer 0764119231   ock det fasta telefonnumret är 08 42024440 hoppas att jag får en lösning på det hemska so kan drabba en djurägere att sitt älskade husdjur springer bort . han var helvit idmärkt med numer p 194 ock han var kastrerad jag sörjer varge dag önskar få veta vad han kan finnas för närvarande.från eva nyrén eva-lina.Gråter

Hawknestgrove
2012-02-01 14:15
#10

Hoppas du finner din fina prins igen…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: