Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 11470 ggr
Nika84
2010-08-02 22:42

Avslutat...Bortsprungen Katt!! Enskede/Farsta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har någon sett Lucy??

Onsdagen den 14 juli försvann Lucy från vår lägenhet på Getfotsvägen 80 i Gubbängen.

Vi som är ägare var på semester och vår kattvakt hade glömt och stänga fönstret.

Lucy är beige med svaga, orange ränder.(cremetigré) Hon är väldigt liten för sina två år och social. Hon saknar halsband men är öronmärkt med ID: 9275J.

Snälla hjälp oss!! har du sett henne eller till och med kanske hittat henne så ring! HITTELÖN UTLOVAS!!

RING!!
Eller Annika 0761660404
Eller stefan 0763368427

Hon betyder enormt mkt för familjen och just nu sitter en liten katt ensam hemma och saknar sin kompis.

Om du vet något, sett henne eller vet vart hon finns, hjälp oss snälla att få hem vår lilla katt.

Finns även en facebookgrupp för mer bilder
http://www.facebook.com/group.php?gid=144239832253068

Annons:
Hawknestgrove
2010-08-03 01:12
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Nika84
2010-08-10 22:35
#2

Hon är anmäld hos polisen och gått runt i varje djuraffär och veterinär.

Vi har letat varje kväll/natt sedan hon försvann(och vi kom hem från resan). Ingen granne eller kattägare i området har sett henne.. det är som om hon har gått upp i rök.

Vi känner oss så maktlösa och frustrerade.. :(

Hawknestgrove
2010-08-10 22:46
#3

Kollat blocket? Hört på katthemmen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Nika84
2010-08-11 00:13
#4

Annons på blocket finns och letar där varje dag. Har slängt in efterlysningar på alla katthem som har det i sthlm.

Har lagt in annons på upphittat, upphittade djur, facebookgrupper, ja i princip alla ställen jag kan hitta där man kan lägga upp. Nu väntar jag på att mina annonser i lokaltidningarna ska dyka upp oxå men det går lite långsammare för dom.

Vi har gått ut med lappar och satt upp nya där det plockas ner. Gått ut med vår andra innekatt i koppel för och bara se om något händer..

Jag är helt tom på idéer… :(

Men hoppet finns kvar iaf :)

Och vi kommer leta tills vi vet vad som hänt..

Hawknestgrove
2010-08-13 02:14
#5

ja då har du verkligen gjort allt….hoppas det går bra… Sicken kattvakt……Obestämd

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Nika84
2010-09-01 00:34
#6

Natten till måndag den 23 augusti gick Lucy över till den andra sidan efter att blivit överkörd på nynäsvägen vid Globen. Vi fick samtal från bagarmossens djursjukhus att han som kört på henne lämnat in henne men de va osäkra om det verkligen var hon.
Efter att åkt dit och sett vår lilla tjej kunde vi konstatera att det var hon.
Tack för er hjälp och ert engagemang.

Annons:
Hawknestgrove
2010-09-01 01:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Åh så sorgligt…..GråterSom sagt, vilken kattvakt….Skrikandes Vill inte skriva löst, eller hemma i rubriken….. RIP lilla Lucy……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: