Annons:
Etikett071-växjö
Läst 22542 ggr
LadySoul81
8/12/10, 10:41 PM

Växjö Bortsprungen hankatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zorro, hankatt 8 år, svart med lite lite vitt under hakan, försvann 23/7 från Plogvägen, Teleborg. Är innekatt, har inget halsband. Ej öronmärkt. Har du sett Zorro? Ring!

Mia 0708-19 37 32

Annons:
Hawknestgrove
8/13/10, 2:09 AM
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LadySoul81
10/25/10, 4:53 PM
#2

Det har nu gått över tre månader sen min älskade Zorro försvann…letar och ropar på han varje dag, sätter upp nya lappar och annonserar i tidningar. Det är många människor som har ringt om svarta katter, men det har aldrig varit Zorro =(´

Har, som många andra här, pratat med Lasse Rydström på Öland, han sa att han levde och att han skulle komma hem inom en månad ungefär. Detta har nu passerat så det stämde väl inte riktigt, men jag hoppas han har rätt i att han fortfarande lever och kommer hem en vacker dag snart…

Zorro är oerhört saknad…så snälla ser eller hör du något ring mig då…vill så gärna ha hem honom igen…

//Mia

martdat
10/25/10, 6:53 PM
#3

kollat med djurensvänner om de fått in nån anmälan om katt som kan va han?. lite inte på deras hemsida, tycker den uppdateras dåligt utan ring, ring hellst både lillebo och det nya katthemmet på älgvägen,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

LadySoul81
10/25/10, 9:25 PM
#4

japp har kollat med dom oxå…bor typ granne med en av dom som driver det så hon har koll där åt mig.

martdat
10/25/10, 9:34 PM
#5

#4 skönt, då har ni koll på det, kollat med Lingontuvan (vitt reviterat hus med typ presentbod)vid teleborg centrum? där brukar springa katter sa hon när jag var där o letade efter en rymling,

jättetrevlig och hjälpsam.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

helmob
10/25/10, 11:36 PM
#6

Hoppas Zorr hittar hem igen, förstår att saknaden är stor.

Helene, Totte och Isas (borta sedan 8 veckor) matte

Annons:
LadySoul81
10/26/10, 9:45 AM
#7

lingontuvan? vart ligger det? Vid universitetet?

Helene: ja saknaden är väldigt stor…du är ju i samma sits så du vet ju hur det är =( det var vi som pratades vid förra veckan jag ringde om en katt men det var tyvärr inte din =( o hon har fortfarande inte kommit hem ser jag..usch…hoppas dom dyker upp snart…få inte ge upp hoppet än…

martdat
10/27/10, 8:47 PM
#8

lingontuva ligger vid teleborg centrum, man ser det från vägen höger sida,när man kommer från stan.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
10/28/10, 4:50 PM
#9

ingen liten kisse?Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LadySoul81
10/29/10, 10:02 AM
#10

nä ingen kisse fortfarande Gråter  den här ovissheten är såå jobbig….

min lille kisse är inte van vid att vara ute, har bara varit ute på trädgården under uppsikt….men visst är dom väl jätteduktiga på att hitta hem ändå? o mat fixar dom alltid va? även om dom varit innekatter så har dom väl jaktinstinkten i sig va?

martdat
10/30/10, 6:00 PM
#11

Har du testat o ha en fälla stående i trädgården? han kanske smyger runt på kvällarna o är rädd om han inte är van att vara ute? kanske ni har ett källarfönster ni kan ha öppet så att han kan ta sig in???

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
11/3/10, 3:33 PM
#12

där fick du bra råd faktiskt av martdat. det kan vara så……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LadySoul81
11/5/10, 4:15 PM
#13

har inte testat det, men det kanske man skulle göra…har iofs sovit med altandörren öppen ibland så att han isf skulle kunna gå in där…har varit ute på nätterna, tidiga mornar o ropat o rasslat med mat men utan resultat så det känns inte som att han är precis i närheten…men det skadar ju inte o prova…tack

Annons:
Hawknestgrove
11/5/10, 4:20 PM
#14

puttar upp för lille Zorro….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LadySoul81
11/12/10, 7:44 PM
#15

Tack…

men fortfarande ingen zorro…Gråter 

nu ringde det precis en som hade hittat en svart katt ca 4 mil härifrån, den hade flyttat in i deras stall…hoppas hoppas hoppas att de e min zorro!!!

martdat
11/12/10, 8:58 PM
#16

hoppas jag med,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

helmob
11/13/10, 10:14 PM
#17

Hur har det gått? ar det Zorro? Vi håller tassar och tår här i Nättraby Glad

Helene Tottes och Isas matte

LadySoul81
11/15/10, 8:19 AM
#18

tack…..men det var inte Zorro Gråter…usch..hoppet minskar mer o mer för varje dag att han ska komma hem känns de som…saknar han så mkt!!!!!

LadySoul81
11/23/10, 9:05 AM
#19

4 månader idag o fortfarande ingen kisse Gråter

hoppas bara, om han fortfarande e i livet, att han söker sig till nån nu när de börjar bli kallt så han kan få lite mat o värme…börjar kännas riktigt tufft nu när vintern närmar sig =((

Hawknestgrove
11/23/10, 4:46 PM
#20

vi håller tummar för dig och ZorroGråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
martdat
6/5/11, 10:42 PM
#21

ingen skymt av zorro?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

LadySoul81
6/7/11, 8:11 AM
#22

nä, fortfarande ingen liten Zorro =(

snart ett år har gått, men letar och kollar varje dag fortfarande och hoppas…

Upp till toppen
Annons: