Annons:
Etikett042-malmö
Läst 10259 ggr
Jaaasmine
2010-08-13 04:29

AKUT!! Upphittad Svart TamKatt(Malmö)

Hej! Jag har hittat en jätte söt helsvart liten tamkatt på vår gård, runt möllevången. Vet inte om den sprungit bort el blivit utkastad men den behöver ett hem väldigt snabbt, antingen ett tillfälligt eller ett permanent. När vi hitta honom var han förvirrad och gick runt och jama överallt & var helt dränkt(regnat).

Han är JÄTTE kelig, lugn & trivs hur bra som helst runt främmande människor. Vi har kontaktat katthem men dom kan inte ta han i mer än 4 dagar, & om ingen vill ha han efter det blir han avlivad!!

Hade själv tagit in honom men har redan tre katter sen innan, och alla reagerar dåligt på förändringar.
Även om nån bara kan ta in honom i ett par dagar så hade dert underlättat, så att vi får en chans att försöka hitta hans ägare eller ett mer permanent ställe!

 Bor just nu i trappan(har regnat kraftigt hela natten) men kan när som springa ut om han vill, har matat han och satt ut filtar samt en kattlåda som han otroligt nog använt. Kollar även till honom varje 15minuter.

Snälla hör av er om ni kan ta in honom, eller känner någon som kan! Vill verkligen inte behöva avliva honom, och vet samtidigt att han inte klara sig själv ute under nån längre tid! :(

Tack/ Jasmine

Annons:
Hawknestgrove
2010-08-13 22:22
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Crisse-
2010-08-19 01:59
#2

Hur har det gått med katten, har han hittat tillbaka till sin ägare.

Jaume
2010-08-24 14:37
#3

Nej, vår katt har inte kommit hem…

Crisse-
2010-08-24 15:22
#4

Vaddå Jaume, är det din katt

Hawknestgrove
2010-08-25 18:09
#5

HUR GÅR DET HÄR?????

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

mariapaulsson
2011-10-07 00:29
#6

Hej. är katten helsvart? har skrivit ett inlägg här om in katt Zlatan som försvann i mitten av juli. han är välkdigt kelen. Jag bor på noblevägen/eslövsgatan. Det ovanliga med min zlatan är att han har ovanligt långa hörntänder som sticker ut lite. kan det vara han????????????????Åh va underbart isf. 0738166900 Maria Paulsson

Annons:
Upp till toppen
Annons: