Annons:
Etikett03-hemma
Läst 7849 ggr
Silvestris
8/25/10, 10:35 PM

"HEMMA"Devon rex-kattunge försvunnen i Göteborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla Sigge har försvunnit. Jag har letat i hela lägenheten och kan inte hitta honom, inte heller dyker han upp när det är dags för mat och det har aldrig hänt. Den mest troliga förklaringen jag kan komma på är att han följt med oss ut under vagnen när vi gick till dagis imorse. Om han gjorde det innebär det att han nu finns någonstans på Hisingen, runt Vågmästareplatsen/Ramberget.

Han är en liten svart kille, med tunn och kort päls så han klarar inte vädret vi har nu särskilt länge. han är snart 6 månader gammal och väger inte ens 2 kg.

Om du hittar honom, snälla ring när som helst på dygnet till 070-6557952.

Jag har fått rapport om att han antagligen har blivit omhändertagen av två privatpersoner, om du känner igen att någon du känner har tagit hand om en svart kattunge får du jättegärna höra av dig.

Annons:
Silvestris
8/26/10, 1:51 PM
#1

Sigge är på väg hem! Tjejen som hittade honom igår tog honom till Blå Stjärnan och kollade om han var ID-märkt, vilket han är. Dock fick inte personalen på Blå Stjärnan upp någon information om honom i kattägarregistren! Han är anmäld till båda två sedan iad 3 veckor tillbaks så tydligen har båda registren en vansinnig adminstrativ period innan informationen hamnar i databaserna. Tack vare en oerhört schysst och smart tjej som anmälde både till polisen och lämnade sina uppgifter hos Blå Stjärnan kommer Sigge hem i eftermiddag.

martdat
8/26/10, 11:14 PM
#2

härligt, tycker oxå att det är dåligt om det gått två veckor sedan det skickades in om id, skönt i allfall att han är hemma,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

anebit
8/27/10, 11:47 PM
#3

Härligt att han är hemma igen.

Skriver "HEMMA" i rubriken.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
8/29/10, 2:11 PM
#4

lycka……..Kyss

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: