Annons:
Etikett03-hemma
Läst 8160 ggr
Gasa
2010-09-11 00:01

HEMMA!!!!Snapz försvunnen i Östhammar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I tisdags den 7/9 runt 17/18 tiden på kvällen så gick Snapz ut som vanligt. Sedan dess har han inte kommit hem igen.

Vi skaffade en kompis till honom för en vecka sedan och min misstanke är att det är kattungen som fått han att dra.

Vi saknar vår misse och vill att han kommer hem nu.

Om det är någon som vet något så hör av er!

Annons:
helmob
2010-09-11 02:02
#1

Hoppas Snapz är hemma igen. Kram Helene

Gasa
2010-09-11 09:03
#2

Han är HEMMA!!

Jag vaknade i morse och tittade på skålen med tonfisk där ute. Orörd….det står en skål längre bort oxå men den såg jag inte från fönstret. Jag tänkte att jag ändå skulle ropa efter honom så grannarna skulle bli tokiga på mig. Kl 6 en lördag morgon men va fan! Men jag behövde inte ropa. Där jag hade bäddat igår i en av stolarna där låg han och tvättade sig….

Jag gnuggade mig både en och två gånger i ögonen men han var kvar…..det var han som låg där.

Slängde in kattungen i badrummet och gick ut och kollade Snapz. Tillsynes helt ok! En fästing i örat som jag inte får ta än och ett litet sår över vänster öga….

Så han drack lite kattmjölk och åt lite mat och nu har han snurrat ihop sig i min säng och sover så gott så gott!

Hawknestgrove
2010-09-12 17:27
#3

Vad fint!!!!! Är han kastrerad? Om inte, så gör det fort som attan. För nu har han fått blodad tand på att spankulera lite långt och det ger mersmak! Grattis!!!!! Då ändrar jag i rubriken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: