Annons:
Etikett03-hemma
Läst 8851 ggr
peachflake
2010-09-03 00:35

HEMMA!!!!!Svart-vit honkatt försvunnen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yatzy, 7år, har varit försvunnen sedan kvällstid måndagen 30/8. Vi bor vid stångån/drottningbron i centrala Linköping. Yatzy är svart med vita tecken, liten till växten och ganska skygg. Hon är öronmärkt med nummer G1970. Om du har sett eller hört henne, tagit hand om henne, eller vet var hon kan befinna sig så ring oss på nummer 0739089105 (Sandra), 0733396996 (Eva) eller hemnummer 013-66548. Vi är mycket tacksamma för all hjälp vi kan få! Vi saknar henne så mycket!

Med vänliga hälsningar

Familjen Boda

Annons:
Hawknestgrove
2010-09-03 20:39
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

peachflake
2010-09-08 21:41
#2

Hon är hemma nu!!! Några snälla grannar hittade henne tack vare lapparna vi satt upp! Kan man nu ta bort inlägget här på något sätt så man inte vilseleder någon?

Hawknestgrove
2010-09-08 21:42
#3

Grattis grattis!!!!! OCh som sagt, är hon inte kastrerad, så får ni ta och skynda er att göra det…. Ändrar i rubriken Underbart!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Gissa
2010-09-08 22:38
#4

Åhhhh vad kul för er!!!! Grannar är toppen att ha.

Min kisse försvann just den måndagen också, men hon har inte kommit hem ännu. Hm…undra om mina grannar är lika duktiga att titta som dina verkar vara? Jag hoppas det!

Kram till både dig och din kisse / Åsa.

helmob
2010-09-08 22:51
#5

Grattis, vad roligt att hon är hemma igen Skrattande

Kela henne riktigt nu.

Kram Helene

peachflake
2010-09-15 20:28
#6

:) Tack så mycket alla för er vänlighet! Vi är så glada att ha henne hemma igen.

Hoppas din kisse också kommer hem Åsa, om inte grannarna är så uppmärksamma så kan man hoppas att städpersonal eller de som kommer med posten är det! Hoppas verligen att hon kommer hem!

Kramar från mig och Yatzy!

Annons:
Gissa
2010-09-15 21:11
#7

Åhh tack så mycket! Men tyvärr så hade min kisse inte sådan lycka. I fredas blev hon en änglakatt.

Hon kördes över utanför vårat hus när hon var på väg hem.Gråter

Så sorgligt och tungt… Men nu vet jag i alla fall vart hon är. Och jag slipper oroa mig för vart hon är. Och ifall hon lider…

Och det känns så skönt att få läsa om dig och de andra som faktiskt får hem sina kära livskamrater.

Krama katten Yatzy från mig!

Varm kram/ Åsa.

Upp till toppen
Annons: