Annons:
Etikett22-västernorrlands-län
Läst 13446 ggr
Gissa
9/3/10, 11:50 PM

Fursvunnen katt i Härnösand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 30 aug 2010, försvann våran kära familjekatt från vårat hus på Fiskekroken 12 i Härnösand. Nära båtvarvet och sjukhuset. Hennes namn är "Gissa". Hon är 2år. Päslen är spräcklig och har många olika färger i sig. Beget, rött, svart, brunt och vitt. (Sköldpaddsfärgad). Kännetecknet är att den högra sidan av hennes ansikte är mest beget. Medans den vänstra sidan är mera svart. Sedan är hennes kropp lång. Samt benen och svansen. Hon är smäcker. Kan väga 4-5kg. Kastrerad. Men inte id-märkt. Dock bar hon ett halsaband när hon försvann. I det står telefonnr och namn. En liten pingla sitter inunder på halsbandet. Halsbandet har flera färger i sig. Multi.

Hon sågs senast vid sjukhuset i Härnösand. Även uppe vid området Kullen, har någon tycks sett henne. Det var den 31aug. Men ingen har sett henne sen dess.

Snälla meddela oss om ni tror ni har sett henne!

Tfnr:0611-121 60. Mobnr:070-656 81 97. Eller e-mail: bylund0@gmail.com

Bästa hälsningar Åsa Bylund.

Annons:
annebeate
9/4/10, 11:20 PM
#1

Du har väl satt upp lappar runt om i området gärna med foto på henne. Förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa. Locka med hittelön. Anmäl henne försvunnen hos polisen om du inte redan gjort det. Ju fler som vet att hon är försvunnen desto större chans att hitta henne snabbt. Hon är mycket söt.

Gissa
9/4/10, 11:36 PM
#2

Hej annebeate!

Tack så mycket för tippsen. Alla tipps är välkommna! I dag gjorde jag lappar med avrivningsremsor med telefonnr och en stor bild på henne. Jag lockade också med hittelön… Har satt upp lappar på affärer, busshållsplatser i närheten. I morgon ska jag lappa några ställen till.

Till polisen ringde jag för tre dagar sedan…men jag funderar på att ringa upp dem igen och höra mig för. Vet inte om jag kan lite på att de kollar sina listor.

Har ringt stans stora veterinärmottagning. De hade inte fått in någon katt som såg ut som min. Men de ska hålla ett öga öppet.

Ursch vad närvös jag känner mig…inge kul att inget veta. Tårarana har trillat i dag.. Jag har tittat i alla soptunnor och vattentunnor hos alla grannar. Och varit inne på deras tomter och kikat i buskar och träd. Även i deras grage och små bodar. Inget spår av kissen… Inte ens på hustaken, som hon gillar att gå omkring på. Men jag hoppas att detta med lappar ska ge mera tur!

Tack igen för din kommentar! Och ja visst är hon sööt!! ;))

Hawknestgrove
9/5/10, 8:32 PM
#3

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Gissa
9/5/10, 11:32 PM
#4

Tusen tack Gunilla! Glad

Åsa.

Upp till toppen
Annons: