Annons:
Etikett22-västernorrlands-län
Läst 12882 ggr
Gissa
9/5/10, 2:47 AM

"Änglakatt" honkatt försvunnen Härnösand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kära kisse med namnet "Gissa" försvann från vårt hem den 30/8. Vi bor på Fiskekroken i Härnösand. Hennes päls är spräcklig i färgerna brun, bege, svart, rött och vitt. Hon är smäckert byggd och har lång kropp och svans. 2år och kastrerad. Tyvärr ej id-märkt. Men bar ett halsband med namn och tfnr, då hon försvann.

Kännetecken: Ena ansiktshalvan går åt det ljusbega hållet och den andra ansiktshalvan går mer åt det brunsvarta hållet.

Hon gillar att klättra och undersöka hålor och dyl. Kanske är hon instängd? Har du möjligen sett henne? Ring Åsa på tfnr: 070-656 81 97.

Ge gärna tipps om olika webbsidor som jag kan titt in på! Eller andra bra råd och tipps. / Åsa.

Annons:
helmob
9/5/10, 8:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hoppas hon kommer hem snart … Vår lilla isa försvann också den dagen, ifrån Nättraby utanför Karlskrona…

Vi håller våra tummar och tår för att kisarna hittar hem igen.

Totte vår andra kattt var borta i 31 dagar i februari - mars, och kom tillbaka!!! så vi får inte ge upp hoppet.

Kram

Hawknestgrove
9/5/10, 8:25 PM
#2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Gissa
9/5/10, 11:39 PM
#3

Jag sitter här och letar i annoner efter min kisse miss Gissa…. Tack tjejer som skriver en liten rad. Det tröstar verkligen. Och så underbart att Totte kom tillbaka efter 31 dagar!! Det ger mig hopp! Ja, då har våra katter Isa och Gissa varit borta lika länge… Och jag håller tummarna för att våra kissar ska komma tillbaka snart.

Kram/Åsa

Tack Gunilla för länken! Det behövs alltid lite råd och bra tipps.

Hawknestgrove
9/6/10, 1:46 PM
#4

putt för lilla Gissa…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

helmob
9/7/10, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Ingen Gissa? Har precis varit och gått längs med ån, en kille som fiskade i ån såg en katt stryka omkring som liknade Isa. Jag har skramlat med torrfoder och lockat och ropat men ingen Isa.

Hoppas Gissa har kommit hem!

Kram Helene

helmob
9/7/10, 11:06 PM
#6

Tack för dina svar Åsa, Isa kommer också att vara i lokaltidningen i morgon, så vi hoppas att någon känner igen våra tjejer.

Kramar Helene

Annons:
Hawknestgrove
9/8/10, 8:22 PM
#7

Då håller vi tummar och tassar för lilla Gissa! hittelön i alla annonser är en bra morot,jag antar att du har det på lapparna….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Gissa
9/8/10, 10:35 PM
#8

Hej Gunilla!

Tack så mycket! Ja visst, jag har satt ut med hittelön som morot. Tyvärr så var det ingen som nappade i dag, men samma annons kommer ut med lördagstidningen igen. Så håll tummar och tassar för att någon nappar då!

Åsa.

helmob
9/8/10, 11:06 PM
#9

Hoppas ni får några napp på annonsen på Gissa nästa gång …

Kram Helene

Gissa
9/10/10, 10:09 PM
#10

Gissa hittades död och påkörd i dag…Gråter

Hawknestgrove
9/10/10, 10:48 PM
#11

Stoppar tråden och ändrar i rubriken. Beklagar av hela mitt hjärta…..Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: