Annons:
Etikett09-västragötaland
Läst 8708 ggr
Glamgirl
2010-09-14 19:53

Akuthem finnes!

Hejsan.
Jag skriver detta åt min storasyster som för tillfället inte har tillgång till internet.

Hennes två illrar har gått bort det senaste året (båda två, samma år. Usch!) den ena av ålderdom och den andra av insulinom tror jag det heter. Så nu känner hon att det har blivit lite för lugnt hemma trots att hon har en honkatt som är 5 år gammal.
Då hon skall börja studera i Australien efter sommaren 2011 tänker hon inte skaffa fler djur "på heltid" då det är krångligt nog för henne att få med sig sin egen kisse.
Men hon är väldigt intresserad av att vara akuthem för katter eller illrar. Speciellt intresserad är hon av att ta hem en iller, en dräktik katthona eller en kattmamma med ungar. Hon har tidigare varit akuthem åt kattfamiljer och har vana vid både födslar och att nappa kattungar.

Hon bor i Göteborg och är 28 år gammal.
Hon bor i en 2a på 60m2. Just nu studerar hon på distans så hon är hemma på dagarna!

Vet ni någon som skulle behöva ett riktigt bra hem hos en mjuk och kunnig djurvän kan ni höra av er till mig så kommer jag att ge er kontaktuppgifter till min syster!

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Annons:
Hawknestgrove
2010-09-14 23:49
#1

vi i Strömstad skulle vara väldigt glada om hon kunde ställa upp för oss….. om du vill, så ring oss på vår kontakttelefon. 0730-650694 Tala in ett meddelande så ringer vår kassör upp. Vi har två vuxna snälla kissar och 6 kattungar som behöver stödhem, helst de två vuxna. de är klara, vaccinerade, kastrerade och IDmärkta….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: