Annons:
Etikett03-hemma
Läst 10248 ggr
angelicag
9/7/10, 11:31 PM

HEMMA!!!bortsprungen kattjej Fruängen/Huddinge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår lilla katttjej försvann kvällen/natten den 5/9 2010 från vår lägenhet i Fruängen, alldeles vid gränsen till Huddinge kommun.

Hon är en norsk skogkattblandning, gråtigrerad, vit på magen och tassarna. Tjock päls och svans, semilångt hår. Fyllde 3 år i somras men är liten i växten och kan misstas för en större kattunge. Se bilden!

På sig har hon ett svart halsband med strasstenar, en namnbricka med hennes namn "Molly" samt ett mobilnummer.

Senast sågs hon utanför vår lägenhet, vid nybyggda området Ada Nilssons gata i Fruängen, under söndagskvällen 5/9.

Hon har tidigare bott i Myrängen i Huddinge vilket gör att vi tror att hon kan vara påväg dit från Fruängen.

Har du möjligtvis sett min katt eller en katt som stämmer in på beskrivningen, tveka inte att höra av dig!

Mobil:0739431060, 0731425522

Mail: angelica_gsson@hotmail.com

Annons:
angelicag
9/8/10, 10:25 AM
#1

min kattjej kom tillbaka sent igår kväll efter att jag testade tipset om att skramla lite med matskålen och vänta och se om katten dyker upp. Jag ställde ut en matskål med torrfoder och skulle precis gå och lägga mig men såg ut på uteplatsen och där ute satt min lilla katt och åt. Trots att hon varit borta i 3 dygn och troligtvis sovit ute mådde hon bra, mest trött och hungrig!

Tack för tipsen och tack för att det finns en sådan här sida!

/Angelica

Hawknestgrove
9/8/10, 8:20 PM
#2

Oj vilken lycka. Är hon kastrerad? Om inte, så gör det omedelbums. hon kan ha fröjdat med herrarna i hagen…..Då kan jag ändra i rubriken. Härligt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

helmob
9/8/10, 11:03 PM
#3

Grattis till er Glad

Kram Helene

Upp till toppen
Annons: