Annons:
Etikett02-solskenshistorier
Läst 9905 ggr
KattAnn
10/7/10, 3:25 PM

Troligtvis är min älskade Sarek funnen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick idag på förmiddagen ett märkligt telefonsamtal från en kvinna i Varberg(!), ca 18 mil från mej. Hon hade tagit hand om en katt som liknade min. De hade lagt in en annons på en efterlysning på ägaren till honom på en kattsida där även jag lagt in en efterlysning på honom. De såg min annons och därav telefonsamtalet idag.

Jag gick direkt in och såg honom på de fotot de hade lagt in och jag är nästan 100% säker på att det är min älskling. Jag grät av lycka. Ska åka och hämta hem honom nu i eftermiddag. Han har magrat och är tovig och verkar ha ont i öronen, men vad gör väl det, huvudsaken han kommer hem igen. Vi ska åka till veterinären så fort vi kan och kolla honom.

Men hur har han hamnat i Varberg?? Kan han ha smugit in i en bil och sedan blivit utkastad eller smitit ur den själv? Efter tre månader som gått sedan han försvann så hade jag börjat ge upp hoppet om att få honom tillbaka. Förstå om jag är lycklgi <3

Annons:
KattAnn
10/7/10, 9:42 PM
#1

Det var inte Sarek som var upphittad, men det var väldigt likt honom. Får fortsätta mitt sökande efter min älskade katt.

Hawknestgrove
10/7/10, 10:07 PM
#2

ja leta vidare… lille kise……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[chouwa]
10/8/10, 3:08 AM
#3

Kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste ha varit.
Ge inte upp hoppet. Jag och mina fyrbenta håller tummar och tassar för att din älskling hittar hem igen.

Carlzone
10/8/10, 9:40 AM
#4

ingen av oss får ge upp hoppet! jag tänker varje dag att jag nog aldrig mer får se zingo men på något vis tror jag han finns där ute men vart och hur mår han? hoppas han hittar hem snart eller att någon hittat honom. jag hitta en annons som jag trodde handla om honom så jag ringde då skulle de fånga honom o titta om det var han…det har nu gått en vecka och dem har inte sett han igen:( Hoppas våra bebisar hittar hem snart!

helmob
10/8/10, 11:09 PM
#5

Åhhh, vad ledsen jag blir för din skull, men vi får hålla våra tummar och tår för att våra små kisar kommer hem igen. 39 dagar sedan Isa försvann spårlöst.

Kram Helene Tottes och Isas matte

Mandusius
10/9/10, 1:50 AM
#6

Vad lik din katt var min försvunna Torsten.

Jag hoppas att du hittar din kisse någon dag :) Någon dag kanske han står utanför din dörrar och undrar varför du inte har släppt in honom^^

Ge inte upp hoppet!

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Annons:
Hawknestgrove
10/10/10, 11:35 PM
#7

ja jag håller tummar och tassar för alla kissar här!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Helena1978
1/9/11, 11:48 PM
#8

Trist att katten inte var din :-( Men ge inte upp hoppet! Min honkatt Tindra försvann 27/6-2010 och hämtades hem i dag.

Efter att några hört av sig att de sett min katt, som i slutändan inte alls var min katt, till min stora besvikelse, så ringde det en man som sa sig ha sett en katt som var väldigt lik min, eftersom hon var så skygg så såg vi inte skymten av katten när vi var till honom förra gången.

I dag hade vi bestämt oss för att åka dit igen, och lyckan var total när jag fick syn på katten, för det var ju min Tindra! Hon hade vandrat 8km. Nu ligger hon inne i värmen och myser.

Härhemma håller vi tummar och tassar för att din katt också skall dyka upp.

Upp till toppen
Annons: