Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 12166 ggr
Carlzone
11/26/10, 10:10 AM

Änglakatt......någon som saknar mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

röd/vit hane varit hemifrån över 2 månader. kastrerad, pratsam och gosig. kontakta mig om du känner igen denna katt

Vänt på bilden…

Gunilla

Annons:
Hawknestgrove
11/29/10, 12:11 AM
#1

här har du fler tips. som även du kan anmvända diga v som upphittare! Så söt  han är!!!!

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
11/29/10, 12:15 AM
#2

var är han upphittad?mer än län då, nån ort ?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Carlzone
11/29/10, 10:05 AM
#3

Han kom till en familj i farstorp för ca 2 månader sedan. Jag åkte dit för att titta om det var min hane som är försvunnen men det var det ju inte:( Dem ville inte ha han inomhus så jag fick ont i hjärtat och tog med han hem..Alltså upphittad i farstorp/hästveda/hässleholm

Hawknestgrove
11/29/10, 11:54 PM
#4

så go han ser ut……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Carlzone
11/30/10, 8:48 AM
#5

ja han är jätte go men tyvärr inte rumsren:( Så vet inte vad jag ska göra av honom

Hawknestgrove
11/30/10, 8:29 PM
#6

han fattar alltså inte vad man ska ha lådan till?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Carlzone
11/30/10, 9:36 PM
#7

ungefär:( tror mest han markerar på något vis..nu dem sista 2 dagarna har han fått vara utomhus på dagarna och komma in och sova på toaletten:( Så länge han är "instängd" där sköter han lådan men när jag har låtit han vara i hela huset har han kissat på vår orgel gardiner mot toan på heltäcknings mattan m,m och bajsar precis utanför kattlådan..Finns det något jag kan göra? tycker så synd om honom för jag har ju 2 egna katter och 2 stödhemskatter som han så gärna vill leka med för han skriker hela nätterna

Hawknestgrove
11/30/10, 10:04 PM
#8

ja han är väl osäker antar jag. OCh han kanske inte gillar just den kattsanden som du har? Det verkar ju så. och så har han väl ett starkt revirtänkande ändå. Vad skulle hända om du gradvis ökade ut hans inomhusdomäner? OCh om han fick vara själv i köket tex?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

essut50
1/11/11, 2:11 PM
#9

Läste på Hittis att han fick avlivas på grund av sjukdom.Gråter

Skrev änglakatt i rubriken.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
1/11/11, 2:15 PM
#10

tack…. lilla söta lessna kissen…..Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: