Annons:
Etikett152-katrineholm
Läst 10720 ggr
mame
10/18/10, 8:47 PM

Sickan Siames är kanske hemma snart?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sickan som är en tabbymaskad siamesdam försvann när hon besökte Katrineholm den 11 augusti. Enligt trovärdiga uppgifter har hon flera gånger blivit sedd i området Fäboda-Ändebol söder om Strångsjö, ca 1,5 mil från Katrineholm. Har du sett henne så är jag tacksam att få veta det så fort som möjligt. Nätterna blir allt kallare och hon är inte rustad för ett liv som utekatt.

Annons:
Hawknestgrove
10/20/10, 6:31 PM
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

mame
1/13/11, 12:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nej, det var falskt alarm. Katten som jag fick tips om var inte ens lik min Sickan. Men jag kan bara hoppas att någon djurvän tagit hand om henne under den här förfärliga vintern och att han/hon eller någon bekant ser detta och förstår att Sickan har ett hem. Hon är så fin och mysig, har lång SMAL mörk svans och blå ögon. Jamar lite hest och kraxigt. Jag tänker på henne hela tiden och undrar när vi ska ses igen. Hon försvann den 11 augusti 2010 från Malms Dal söder om Duveholmssjön (Katrineholm) där hon aldrig varit förut. Troligen promenerade hon ut på äventyr i skogen och finns kanske inte så långt därifrån. Jag ger aldrig upp hoppet. Om ni ser en katt som beskrivningen stämmer in på snälla RING! 070-658 94 25.

Hawknestgrove
1/13/11, 12:06 AM
#3

ja, stackars lilla dam..Annonsera i lokaltidningar där hon försvann….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: