Annons:
Etikett043-lund
Läst 15134 ggr
bobbigruus
11/1/10, 10:46 PM

bortsprungen katt i Lund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !!

vår innekatt, zlatan, försvann ut genom ett fönster på plåtslagarevägen i västra Lund (nära folkparken) lördagen den 30/10. Hon är en svart katt med vita inslag på 1,5 år. Hon är mest svart. Hennes framben är svarta med vita tassar, bakbenen är halvt vita halvt svarta, vit vid nosen ner mot halsen med en liten oval svart fläck på hakan. Hennes trampdynor är svart/rosa. Hon är ganska rädd av sig för andra människor. Hon är inte märkt och bär inget halsband.
tacksam för all hjälp, vi saknar vår underbara katt !!

Namn: Tobias Nilsson
Tele: 0704-853573

Hemort: Lund (västra delarna)
Mail: tobbe_sweden_82@hotmail.com

Annons:
Hawknestgrove
11/3/10, 3:24 PM
#1

lilla vännen…. här har ni samlade tips och så hoppas vi att hon kommer tillrätta! och om hon inte är kastrerad,  så gör det så fort som möjligt när ni får tag i henne…

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Highonbluetomorrows]
10/23/11, 3:03 AM
#2

Har katten på bakbenen vit färg upp till knät, men inte vitt på det högra bakbenet längre än på tassen? Svårt att se på bilden..

Såg en gravid (?) katt, svartvit, vitt bröst, på vägen mot Nova Lund (från Klosters fälad) nu inatt. Dock inte rädd för människor utan mycket sällskaplig och kontaktsökande. Därmed hann jag känna att hon inte hade halsband. Tänkte direkt på denna annons.

Om det inte kan ha varit er katt så kan jag fortsätta hålla utkik, då jag promenerar en hel del kvällstid här på väster..

Hawknestgrove
10/23/11, 10:17 AM
#3

Hm, denna tråd är ett år gammal… Låser den snart, om inte TS skriver i den mera…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Highonbluetomorrows]
10/23/11, 8:05 PM
#4

Ja oj, jag tänkte det var en månad. Verkade rimligt om katten sprungit bort för att den var dräktig..

Trådar som är över 6 månader gamla och inte "tassas" borde kanske tas bort automatiskt?

[Highonbluetomorrows]
10/23/11, 8:07 PM
#5

Haha ser nu att den inte kunnat vara en månad heller. Så går det när man läser den efter att ha varit ute och haft kul…

Hoppas TS katt har kommit tillbaka i så fall.

Hawknestgrove
10/24/11, 9:23 PM
#6

ja jag tar och låser den nu i all fall, för Ts har ju inte hört av sig heller på länge.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: