Annons:
Etikett091-göteborg
Läst 9216 ggr
Zidane
2010-11-01 16:48

Bortsprungen honkatt i Hisings Backa

Vår katt Bally är försvunnen sedan 28/10-2010 , hon är svart-brun-vit melerad , smärt byggd och ganska liten till växten.

Ali , Moblinr: 073 758 03 73.

Annons:
Hawknestgrove
2010-11-03 15:32
#1

Hoppas du får nytta av detta….och är kisse okastrerad så gör det så fort hon kommer hem….

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Zidane
2011-03-01 15:05
#2

Nu vill jag fråga en sak , idag morse gick jag på väg hem ( ca 500 m från bostaden ) över några större gräsytor precis innan man går över en väg , där i gräset ( det är ganska milt här och snön är borta ) ligger det en katt som ser ut precis som vår bortsprunga Bally , med en skillnad och det är pälsen som är lite tjockare på den jag såg i morse.

Jag blev lite ställd och tänkte först att det inte kan vara hon , efter att ha fortsatt hemfärden så tänkte jag till igen , "tänk om det är Bally" , jag gick på nytt över vägen och försökte kalla på katten.

Hon kom inte och då försökte jag närma mig med resultat att katten sprang i väg , jag såg när katten sprang att den var i ungefär samma storlek som Bally och hade samma färgteckning.

Enda skillnaden var pälsen , kan , om det är Bally , en utekatt få tjockare päls på 4 månader , hon sprang bort i slutet på oktober.

Hälsningar , Ali Khaoua

Hawknestgrove
2011-03-01 16:54
#3

ja, det får den…..Så det kan nog mycket möjligt vara din kisse….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: