Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 10340 ggr
Annelie1981
2010-11-22 16:03

Snälla hjälp mig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt Egon rymde förskräckt och rädd från den nya lägenheten i rågsved för ca 1 ½ år sedan, och nu har en snäll kvinna hittat en katt utanför hennes arbetsplats som kan vara honom, beskrivningen stämmer på honom men hon har ej fått tag i ett kort på honom, jag flyttade tillbaka till frändefors som ligger ca 50 mil ifrån stockholm så jag kan tyvärr inte åka dit och hålla utkik själv… därför ber jag er om hjälp…

Jag ringde till akutgruppen och de tipsa att jag kunde skriva in här och be er om hjälp, kanske finns någon som bor nära som kanske kan fånga en bild på honom.

Han är creme färgad med tabby mönster på sidorna..runt ansikte och lite men inte mycket kortare svans än andra katter.. hans mormor var en blandning mellan perser , manx och bondkatt. han ser konstant bekymdrad ut och är väldigt skygg..

Adressen han har blivit sedd på är:

Götlundagatan 34 i Hagsätra (Bandhagen)

Jag ber er snälla snälla snälla hjälp mig att finna min älskade saknade katt Egon

Annons:
Hawknestgrove
2010-11-22 17:27
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annelie1981
2010-11-22 19:06
#2

Tyvärr var allt det där jag gjorde när han försvann förra sommaren.. men ingen Egon :(

Fast har alltid hållit koll sedan dess på nätet om det varit någon som hittat honom

Anen27
2010-11-24 10:24
#3

Är Du med i Facebook? där finns en grupp som heter "Vi söker hem", Du kan skriva där, eller om Du vill, så kan jag göra ett inlägg om detta där.

Kolla även med Stockholms Katthem och Kattstallet… om de fått in..

kolla katten Simo

 http://www.katthemmet.nu/info/katt.php?cat_id=9855

Hawknestgrove
2010-11-24 22:00
#4

så lika han var din….. så fin…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2010-11-24 22:01
#5

men nu har han ju fått ett nytt hem… IDag!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: