Annons:
Etikett02-solskenshistorier
Läst 11773 ggr
KattAnn
11/29/10, 2:33 PM

Äntligen, efter 5 månader är Sarek hemma igen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I början på juli försvann min älskade katt, Sarek. Jag har letat och letat, annoserat i press, på nätet och satt upp lappar och spridit flygblad.

Många är de som sagt till mej att ge upp hoppet, att jag aldrig får tillbaka honom igen. Senast igårkväll, när jag ännu en gång satt ute på nätet och letade bland annonser om upphittade katter, bad min man mej att släppa taget och gå vidare, inse att jag aldrig skulle få tillbaka Sarek. Aldrig sa jag, aldrig att jag slutar leta efter honom. Jag vet att han finns någonstans, jag känner att han lever.

I morse hade jag fått ett mail från en dam som trodde sej ha Sarek hos sej. Hon hade fått en ingivelse att gå in på blocket och vidare in på efterlyst och titta, och där hittade hon min efterlysning och foto på Sarek.

Jag ringde henne direkt och fick adressen. Jag hade inte så stora förhoppningar om att det var min älskling, men jag åkte dit. det var Sarek, det var verkligen han. Tårarna sprutade av lycka på mej! Han var hel och fin, lite smutsig bara.

Till alla er som saknar er katt vill jag bara säga, sluta aldrig leta, ge inte upp. Annonsera överallt där det går. Efter 5 månader så kom Sarek tillrätta <3

Annons:
vilda-hilda
11/29/10, 3:02 PM
#1

Jättegrattis till dig och till Sarek fårståss.Glad

Nalle

MajaBack
11/29/10, 4:48 PM
#2

Så härligt att höra, och vilken skönhet han är! Grattis!

martdat
11/29/10, 6:42 PM
#3

Grattis! Härligt att höra:)

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

kattatanten
11/29/10, 8:35 PM
#4

Måste bara få säga Grattis å så glad att Ni är tillsammans……. Skrattande…. Kram å nosisar! Carina

Mandusius
11/29/10, 10:26 PM
#5

Så härligt :D har snart letat i två år nu efter min men forsätter ändå :)

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

essut50
11/29/10, 10:52 PM
#6

Vad skönt att han är hemma igen..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Annons:
Hawknestgrove
11/29/10, 11:47 PM
#7

Åh grattis…. har du en tråd om honom här med förut?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

EKBK
11/30/10, 5:22 PM
#8

Hej och TACK för att du delade med dig av storyn om Sarek, det gav mig nytt hopp igen! Vår Simba har varit borta drygt 5 månader och jag håller på som du - letar och letar, annonserar, delar ut flygblad och kollar på alla sätt.

Det värmer att höra att det lönar sig!! GRATTIS!

BK

KattAnn
12/1/10, 10:05 AM
#9

Tack för era lyckönskningar.

Sarek och jag njuter av att vara tillsammans igen <3 *Lycka* <3   Han har hittat tillbaka till favorithörnet i soffan och matskålarna är fulla med RoyalCanin :-)

Haschy och BK, fortsätt att leta, ge inte upp. Jag håller tummarna för er alla, att era försvunna katter ska komma hem igen.  

Hawknestgr; Ja, i början av Augusti när han varit borta i ca en månad så hittade jag in här och öppnade en tråd om min försvunne Sarek.

Kram och tass från

Ann och Sarek.

vilda-hilda
12/1/10, 3:34 PM
#10

Var bara tvungen att lägga ut denna länken på min faceboksida. Lovar att fler blir lyckliga över att läsa ditt Inlägg KattAnn.

Nalle

Simson
12/1/10, 3:39 PM
#11

#10 Tack för att du lade ut länken, Nalle! En sådan underbar historia behöver vi alla läsa om!

Heja Sarek! En vinter inne nu är just vad en katt som varit på rymmen behöver! Kram o nosgos till er !!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Upp till toppen
Annons: