Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 10166 ggr
mje11
12/1/10, 7:20 PM

Upphittda i Klågerup ligner norsk skogs kat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Upphittad unghankatt, uregistreret, har været i min tradgård i ca.2 mån. har efterlyst den på mange måder uden held. så nu söger jeg et nyt hemm til den.

Jag söker et nytt hem, da jag er hemlösa och bor utomhus Er ca.1år gammel oh en fin hanne

jag er Väldigt social och kelig och bruger inderen.

ring 0702527627

Annons:
Hawknestgrove
12/1/10, 9:01 PM
marion66
12/2/10, 11:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

 Sköldpaddsfärgad honkatt försvunnen.Svedala

Lily är en nätt kastrerad 1-årig honkatt, skölpaddstigré med vitt. Tillgiven och lekfull. Hon försvann de 2/8 från sitt hem i Aggarp strax utanför Svedala/Malmö. Vid försvinnandet bar hon ett grönt halsband. Hon är mycket saknad och jag värdesätter all information.                                                                                                                                                                   OBS! Lily är bara 5 månader på bilden 

Denna annons har jag under de senaste månaderna satt in lite varstanns. 

Lily är en av tre katter som försvunnit från oss den gångna sommaren.Hon är en av nio katter (som jag vet om) som har försvunnit från ett litet område runt om.

Var tar alla katter vägen? 

Hoppas att någon här har sett henne någonstans, eller kanske är hon och de andra 8:a  en av många hemlösa  katter.                                                    

Hawknestgrove
12/2/10, 11:29 PM
#3

#2 hade jag varit som du hade jag inte släppt ut några katter….. det verkar ju som om det är någon sadist lös……JUst i och med att kissen är tillgiven och snäll. Nä, gå ihop  mni i grannskapet och rota i deta. Garanterat att det är någon kattplågare i farten…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
12/13/11, 8:41 AM
#4

Hur har det gått här? är anonsen fortfarande aktuell? önskar att TS hör av sig om du vill ha anonsen kvar, annars tas den bort då vi vill försöka hålla sidan aktuell, narturligtvis får du ha anonsen kvar om du vill,mvh martdat Medarbetare.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: