Annons:
Etikett042-malmö
Läst 24456 ggr
mc85
1/6/11, 1:44 PM

MALMÖ svartvit katt upphittad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

jag har tagit hand om en liten svart/vit hon(?)katt som hittades runt nyår i malmö. katten är svart med vit haklapp, vita tassar och vit fläck på magen. hon har en svans som är kortare än vanligt, vet inte om det är nån särskild ras eller bara en gammal skada… katten är mycket sällskaplig och social, vill väldigt gärna hitta hennes ägare!

för tillfället bor hon alltså med mig i min lilla etta, vet inte om jag har möjlighet att ta hand om henne i längden…men vill såklart hitta hennes ägare först och främst!

nån som vet nåt?

Annons:
Hawknestgrove
1/9/11, 9:16 PM
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

mc85
2/7/11, 3:06 PM
#2

En liten uppdatering:
Har varit hos veterinären med katten och fått bekräftat att det är en honkatt och att hon tyvärr inte har nån id-märkning eller chip. Katten har bott hos mig i drygt en månad och ingen har hört av sig.

Nån som vet nåt?

Hawknestgrove
2/7/11, 3:15 PM
#3

Då kan du med lugnt samveter betrakta katten som din. Om du kollat med polisen också.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
5/16/11, 9:23 PM
#4

Hur har det gått för er???

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
5/16/11, 9:31 PM
#5

ja det vore trevligt att höra….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

rs62
6/23/12, 8:34 PM
#6

Till mc85 Det kan vara min lilla honkatt du har hittat. Hon är öron märkt men det är svårt att läsadå hon är mörk inuti öronen. Kolla gärna och återkom. rs62

Annons:
rs62
6/23/12, 8:36 PM
#7

Till mc85 Det kan vara min lilla honkatt du har hittat. Hon är öron märkt men det är svårt att läsadå hon är mörk inuti öronen. Kolla gärna och återkom. rs62

martdat
6/25/12, 8:10 AM
#8

#6 pma Ts . inte säkert att hon läser tråden då den är ett och ett halvt år gammal.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

MonLag35
12/17/13, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Snuffe vår käre hankatt är försvunnen för ganska länge sedan. Han är svar och vit. Vita små strumpor på framtassarna samt högre vit strumpa på högra baktass. Han är kastrerad samt chipmärkt. Vid försvinnandet bodde han i Lund trakten. Om någon har sett honom eller tagit hand om honom, var jätte snälla och hör av er. Vi ger en stor belöning.

Var god ring Malmö 040/262530 eller o727264507

Monica Lagerwall

martdat
12/17/13, 5:48 PM
#10

9 gör en egen tråd . detta är en komentar i en annan . tryck på skriv inlägg uppe till vänster och välj län . ort. Med vänlig hälsning

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: