Annons:
Etikett045-helsingborg
Läst 16973 ggr
Debattia
1/28/11, 10:30 AM

LÖST..Bod bortskänkes !!!!

Då jag har fått ändrade förhållanden och flyttat skänker jag bort en bod som jag har haft till hjälp för hemlösa katter. Utsidan består av svart plåt. Den är 8 m lång,2.5 bred. Finns hyllor på väggarna som katter kan klättra och ligga på. Ny matta är inlagd i boden, finns ett långt avlångt rum och ett litet rum till. Finns även öppning för uteburen.

Gå in på Hittekatter om du vill se kort på den…

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Hawknestgrove
1/30/11, 12:26 PM
#1

puttar upp, för den är verkligen urfin!!!! HAde jag haft råd att frakta den 60 mil och plats att ställa den på, så hade jag varit själaglad. Den är så snygg!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Labolina_73
1/31/11, 12:09 AM
#2

hittar inte tråden på hittekatter?? :-(

//Linda

Labolina_73
1/31/11, 12:10 AM
#3

hittade.. :-)

//Linda

Debattia
1/31/11, 12:29 AM
#4

Linda ! Är du intresserad av boden ?

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Labolina_73
1/31/11, 1:02 AM
#5

Ja och nej,, såklart är jag intresserad, men just nu har jag ingen möjlighet,, bor i lägenhet och har en dröm om att flytta till hus inom snar framtid och då kunna hjälpa till på detta vis, men just nu kan jag inte..

//Linda

Hawknestgrove
2/2/11, 7:18 PM
#6

putt för Debattias fina bod. Den är ju så fin!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Debattia
2/16/11, 8:05 PM
#7

Linda ! Det kommer säkert fler bodar tills du flyttar till huset.Den här är nu hämtad av en kattförening  och kommer hjälpa många små missar till en bättre framtid. Jättebra höra att du vill jobba och hjälpa djuren !!!!!Håll fast vid det för dom behöver dig!!!!

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Eywa
2/26/11, 1:03 AM
#8

Får man ha en bod så, med massa katter i?

Debattia
2/26/11, 1:14 AM
#9

8. Det beror på vad du menar med massa katter ?? Varför skulle man inte få ha katter i en beredskapsbod när man får ha människor i dem ???

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Eywa
2/26/11, 1:20 AM
#10

Jag bara spontanundrade, fick en bild framför mig att där var 20 katter i en liten verktygsbod xD

Men jag blev också nyfiken. För att jag vill ju givetvis återgå till att ha stödkatter när jag flyttar från denna lägenheten och till hus. Om man bygger ett litet "uthus" eller en bod, hur stor måste den vara och hur många katter funkar att ha i den? har nämligen varit orolig över att ha katterna i huset då jag kommer ha utekatt och sambon är milt allergisk.

Debattia
2/26/11, 1:32 AM
#11

Låter bra att du känner för att hjälpa små kissar som är i nöd. Det är beroende på hur katterna kan gå tillsammans o.s.v. Hur situationen ser ut just då och så.Om man tänker hur stor plats dom kan få ,var och en så är det rätt rymligt i en sån bod. Jag hade hyllor runt väggarna ,så dom kunde klättra både på höjden och springa runt på golvet. Sen hade jag små krypin och sånt som dom antingen låg och myste i eller hade kul med. Jag hade en utebur till den,och där kunde dom gå ut och in som dom ville,omdet inte var för kallt.. Jag ville ju inte ha någon ute eftersom det var kissar som jag tagit hand om och letade nya hem till…Jag hade nog aldrig fler än 8 samtidigt,kanske..

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
2/27/11, 3:47 PM
#12

om du hör efter med LSt så får du veta mått och övriga regler. En sån jättebod är ju helt suverän.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: