Annons:
Etikett07-kronoberg
Läst 12231 ggr
carro81
2011-01-29 22:10

Min älskade katt har varit försvunnen i 9 månader

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan..

min älskade Devil har varit försvunnen nu i 9 månader och jag saknar han så otroligt mycket, jag har varit överallt känns det som och letat och ropat men ingen katt :( jag har satt upp lappar och jag kan verkligen inte ge upp hoppet på honom, för han kanske är där ute.??

han är 8 år augusti, han är en norsk skogskatt, mycket tillgiven och älskar alla människor.

hoppas att han hittar hem snart, saknar dig Gråter

Annons:
mame
2011-01-30 00:16
#1

Jag  förstår dig så väl. Min siames Sickan, 9 år, har varit försvunnen i Katrineholmstrakten sedan snart 6 månader. Det känns som år. Jag har letat, ropat, annonserat gång på gång, åkt runt och frågat, delat ut lappar, ring fjärrskådare… Hittills utan resultat men jag känner ändå att hon lever och jag tror att hon saknar mig ibland. Hon brukade ligga på min mage och kloa, se på mig med sina vackra blå ögon och spinna så det hördes lång väg. Tänk att på klappa hennes mjuka päls, den långa beniga svansen och stryka över nosen. Och sen ge henne Sheba med kalv, hennes älsklingsrätt. Då var det fest! Jag kan inte tro annat än att vi kommer att återförenas, för jag tror att hon har fått ett nytt hem hos någon snäll person. Jag kan bara hoppas att den personen, eller någon som känner honom/henne, läser detta och förstår att denna tabbymaskade siamesdam har ett hem där hon är oändligt saknad. Jag hoppas att vi både ledsna mattar snart får lägga in lyckliga meddelanden om att våra älsklingar kommit hem igen. Det skulle kännas som ett mirakel. Och såna har hänt förr. Ge aldrig upp!!!!

Hawknestgrove
2011-01-30 12:25
#2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: