Annons:
Etikett171-stockholmcity
Läst 1419 ggr
Gvendolina
5/30/17, 8:24 PM

Grå katt (Kungsholmen)Hemma !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej!

Min katt Lisa är en grå norsk skogskatt som är van att vara ute. Hon trivs tyvärr inte som innekatt. Hon var hemma (Stadshagen) sist i lördags den 27/5 och jag är jätteorolig. Hon brukar alltid hitta hem och det gör mig ännu mer orolig… Hon har ett reflexhalsband med en namnbricka där det står hennes namn på ena sidan och mitt mobilnummer på den andra. Hon går lite konstigt och haltar med bakre ben då hon är delvis hjärnskadad sedan hon var kattunge. Nu är hon 7 år gammal, chippad, försäkrad, vaccinerad, går på regelbundna veterinärkontroller etc. Jag har polisanmält henne försvunnen. Jag bli jättetacksam om alla möjliga tips. Vad kan jag göra mer? Det är inte första gången hon är borta i flera dagar men jag är som sagt jätteorolig! Vi bor i Stadshagen vid St.Görans sjukhus och hon brukar gå runt i parken vid Stadshagens IP. Mitt nr. är xxxxxx  redigerat då katten är hemma / martdat

Med vänlig hälsning, Gvendolina

Annons:
martdat
5/31/17, 8:51 AM
#1

 http://www.vilse.nu/ kan du annonsera på tex,  lappa överallt.  annonsera på blocket. dagstidningar . faccebook grupper för försvunna djur . Lycka till .

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Gvendolina
5/31/17, 6:52 PM
#2

Har redan gjort det mesta. Även polisanmält och anlitat en id-hund, de kommer imorgon…men tack ändå!

Gvendolina
5/31/17, 8:51 PM
#3

NU HAR JAG HITTAT MIN KISSE!!!!! Hon är oskadd men hungrig och blöt! Tack för att ni finns!

martdat
6/7/17, 8:22 AM
#4

Härligt . Hur kom hon hem ?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: