Annons:
Etikett171-stockholmcity
Läst 2011 ggr
lisaki95
10/3/16, 11:20 AM

HEMMA Södra station, Södermalm, stockholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt morris försvann den 7 september från vår gård vid södra station. Han gick ut på kl 10 på kvällen och kom inte tillbaka. Han hade inget halsband och han e kastrerad. Han är jätte snäll och kärleksfull av sig. Morris ä 15 år men han ser yngre ut. Om ni vet något eller har nyheter snälla, kontakta oss närsomhelst.

(kontaktuppgifter borttagna eftersom katten nu är hemma). / eskils, medarbetare

Annons:
[[eskils_]]
10/3/16, 11:06 PM
#1

Antar att du redan satt upp massor av lappar i området och även lagt i brevlådorna?

Lägg ut en annons i den nya söksajten VILSE.NU om du inte redan har gjort det. Det är en ny samlingssida för efterlysningar i hela landet skapad av SVEKATT. Där får du också många bra tips på vad du själv kan göra för att hitta katten – klicka på fliken Tips & Råd!

Bra att katten är kastrerad! Hoppas den är ID-märkt och ägarregistrerad också, då ökar chanserna att få hem den igen.

Hoppas han kommer tillrätta!

annebeate
10/5/16, 1:13 AM
#2

Anlita ID-hund då många katter hittats tack vare hjälp av ID-hund. http://www.idhund.se/sok_id_hund.asp

martdat
10/6/16, 11:13 AM
#3

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

lisaki95
10/7/16, 9:49 AM
#4

Hej tack för alla svar , morris har kommit hem ❤️

[[eskils_]]
10/7/16, 10:30 AM
#5

Glad nyhet, tack för att du berättar! 🙂🌺 Ge katten bara små portioner blötmat i början, tills magen har hunnit vänja sig. En veterinärkoll kan också vara nödvändigt för säkerhets skull.

Tar bort tel.nr och skriver HEMMA i rubriken.

Det är trevligt om de som annonserar här sedan berättar hur katten kom tillrätta, som ett tack för hjälpen med söktips och hållna tummar. Andra kan då ha nytta av dessa erfarenheter.

Tarotstollan
10/8/16, 11:38 PM
#6

Underbart att läsa!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: