Annons:
Etikett02-solskenshistorier
Läst 7822 ggr
martdat
11/24/15, 10:17 PM

Katten Glitter hittades i Frankrike

Katten Glitter försvann från Sverige och hittades i Frankrike :)

 ja man ska inte ge upp !

http://www.expressen.se/kvallsposten/katten-glitter-forsvann--hittades-i-frankrike/

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Tjeja
11/24/15, 10:22 PM
#1

🤪❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

sasha_setter
11/24/15, 10:23 PM
#2

Såg detta på Facebook tidigare idag.. Hur i jösse namn tog sig katten så långt😂

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

thea_thea
11/24/15, 10:27 PM
#3

Haha, jävla katter alltså!

JonnaCecilia
11/24/15, 10:30 PM
#4

Coolt! Jag tänker mig att det var ungefär vad som hände min katt Trixi. Hon försvann i maj 2010 och vi trodde hon skulle komma tillbaka, men det gjorde hon inte. Litet samhälle så mamma frågade ju runt men ingen hade sett henne eller sett en påkörd katt eller så, dock mycket turister på sommaren så jag tror nån sommargäst började mata henne och tog hem henne. (Nån/några sommargäst/er matade vår andra katt en sommar några år tidigare, han var sur för att vi skaffat valp, men kom hem i oktober när det blev dåligt väder och sommargästerna inte ens kom på helgerna längre. Varför folk matar andras välnärda kastrerade katter är obegripligt för mig!) Får väl hoppas för hennes skull att det var en fransos, innan har jag gissat på typ Borås xD Några olyckskorpar spekulerade i att räven skulle ha tagit henne, men vilken räv vill ha en utmärkt jagare, seg gammal katta på 12 år? När det kryllar av kaniner… Nä du, en räv skulle inte haft en chans, eller lust att ta Trixi.

Tarotstollan
11/24/15, 10:41 PM
#5

Vilken tur Glitter har haft!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[[eskils_]]
1/24/16, 10:50 PM
#6

Häromdagen kom Glitter hem igen, tack vare att han är chipmärkt och registrerad i DjurID, som är anslutet till Europetnet.

Husse hämtade den lille rymlingen i södra Frankrike. http://www.svt.se/nyheter/regionalt/blekinge/rymmarkatten-tillbaka-i-blekinge

Slutet gott, allting gott! 🙂☀️🌺

Annons:
Tjeja
1/24/16, 10:52 PM
#7

❤️😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Tarotstollan
1/24/16, 11:27 PM
#8

Härligt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

martdat
12/31/16, 4:59 AM
#9

putt upp !!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: