Annons:
Etikett063-varberg
Läst 6934 ggr
oliviaflower99
9/9/15, 6:57 PM

Varberg Försvunnen katt

Min honkatt försvann i slutet av augusti…. hon är sköldpaddsfärgad. Hon är social, snäll, nyfiken, samt väldigt gosig. Jag saknar henne jättemycket… så om någon har sett henne är ni välkomna att höra av er till mig via telefon, eller också mail. 

Hon heter Lucy. Jag har ropat på henne varje dag, då hon också lyssnar till sitt namn. Om någon har sett min Lucy vid liv eller om något hänt henne snälla hör av er. 

Annons:
Uppkatten
9/9/15, 9:17 PM
#1

Är detta en van utekatt eller en innekatt som kommit ut av misstag?

Kastrerad? Id-märkt? Ålder?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

martdat
9/9/15, 9:25 PM
#2

är det inne i Varberg eller någon närliggande ort?  tänket lägga ortsnamnet i rubriken.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

[[eskils_]]
9/14/15, 10:41 PM
#3

#2 Skriver Varberg i rubriken så länge.

Hoppas katten kommer tillrätta!

[[eskils_]]
1/10/16, 9:27 PM
#4

Hur har det gått?

Katthemsmatten
1/13/16, 4:00 PM
#5

Märkligt nog inte ett svar från TS på 4 dagar.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[[eskils_]]
1/13/16, 6:23 PM
#6

TS har inte hört av sig på 4 månader. Kan ju bero på att h*n är förkrossad över att katten hittats ihjälkörd, och det kan man ju ha förståelse för. Eller så har katten kommit tillrätta och vi får tyvärr inte veta det. Eller så är den helt enkelt fortfarande borta.

Annons:
Katthemsmatten
1/14/16, 3:00 PM
#7

Hoppas att katten är återfunnen. Vore ändå bra om man kommer ihåg att meddela Medarbetare på sida så man kan ändra rubriken.

Medarbetare Hittekatter iFokus

martdat
1/21/16, 11:40 AM
#8

så länge ts inte har hört av sig så förutsätter vi att katten fortfarande är borta . men mycket tacksamt om man meddelar när den kommer hem. så inte de som bor i närheten forsätter att hålla koll i onödan .

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

oliviaflower99
5/3/16, 11:01 PM
#9

Hej allesammans! ber om ursäkt att jag inte svarat på era kommentarer, har inte kikat in här på ett tag… tyvärr är min kisse inte hemma hos mig,  men jag tackar så hjärtligt för att ni bryr er. Hon är en van utekatt, hon skulle fylla 2 år. - fyller 2 år… om hon nu är vid liv…  hon är ej id märkt, hon skulle blivit kastrerad men hon försvann innan dess… hon har sin syster Luna kvar hos mig, och vi saknar henne båda två.  De flyttade till mig tillsammans, och stod varandra väldigt nära… tyvärr försvann lilla Lucy.  Lucy är inte hemma, och jag tror med all sorg att någonting har hänt henne. Jag är inte säker, men eftersom hon inte kommit hem kan det mycket väl hända att hon blivit påkörd… eller också att något annat djur skadat henne. Det är inte likt henne att försvinna så, hon älskade att vara ute, men kom alltid hem till mig och sin syster.

oliviaflower99
5/3/16, 11:04 PM
#10

Mina kontakt uppgifter är : E-mail oliviaflower99@hotmail.com 

tveka inte att mejla mig om ni vet något. Jag bor i Varberg, Halland. 

om nu ni skulle vilja höra av er. Tackar ännu en gång för era tankar. 

mvh

oliviaflower99
5/7/16, 10:47 PM
#11

[[eskils_]]
5/7/16, 11:06 PM
annebeate
5/8/16, 12:40 AM
#13

Efterlys henne med bild i dagstidningen på orten, Locka med hittelön.

Annons:
oliviaflower99
5/8/16, 12:40 AM
#14

Tack så mycket. Ska definitivt göra det jag inte försökt med, tusen tack!

oliviaflower99
5/8/16, 12:42 AM
#15

Ingen dålig ide,  ska absolut kolla om jag kan efterlysa henne i tidningen… och hoppas på att det funkar. Jag hoppas verkligen inte hon hamnat i en bil, eller att hon är fast någonstans.

oliviaflower99
7/9/17, 12:08 AM
#16

Det är nu 2017, och Lucy har inte kommit hem. Jag tror någonting har hänt henne, antingen har hon avlidit, eller så har hon tappat bort sig, eller så har någon tagit henne… det är så tråkigt när katter försvinner… det är så synd… hennes syster blev dessutom påkörd efter hon hade försvunnit…. saknar mina kissar jättemycket, hoppas Lucy åtminstone lever och att hon ska dyka upp, jag har idag andra katter som fyller med kärlek, men det förändrar ingenting. Om min Lucy dyker upp en dag, vilket inte är så troligt kanske, men om… så skulle jag välkomna henne med kärlek. Tack till alla för hjälpen!

mvh Olivia

Uppkatten
7/10/17, 9:51 AM
#17

Har du provat att efterlysa henne på www.vilse.nu? Har du varit i kontakt med katthemmen i ditt område för att höra om de har fått in henne någon gång under åren som gått…? Hoppas att dina nya katter är kastrerade, så att de håller sig hemomkring, och att de är id-märkta och ägarregistrerade, ifall de trots att skulle komma vilse.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

oliviaflower99
8/24/19, 10:05 PM
#18

Jag har inte efterlyst henne på vilse.nu… Inga katthem finns i  mitt område. Det är ett bra tag sen hon försvann nu och hon kan mycket väl ha hoppat in i en bil då det var mycket sommargäster där vi bodde. Min nya kisse 4är kastrerad och ID Märkt

Uppkatten
8/24/19, 10:41 PM
#19

#18 Du har inget att förlora på att lägga ut en annons på VILSE så varför inte prova: http://www.vilse.nu/skapa-annons/anmael-saknad-katt/

Det händer att katter återfinns efter väldigt många år, så vi fortsätter att hålla tummarna….! ❤️

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Upp till toppen
Annons: